iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Jailbreak apps en thema's (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/)
-   -   Intelliscreen (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/50709-intelliscreen.html)

wastaal 24-11-08 10:48

Ja ik was ook blij dat ik deze oplossing vond. Anders was ik nu voor de 2e x aan het restoren geweest.

he-man 24-11-08 14:34

Je kunt ook Intelliscreen 2.29 laten werken met firmware 2.2 op een andere manier.

Een alternatief is om in Cydia het programma Backward Compatibility te installeren. Dit lost ook het probleem met niet-werkende-mail op.

Astro 24-11-08 14:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door he-man (Bericht 221746)
Je kunt ook Intelliscreen 2.29 laten werken met firmware 2.2 op een andere manier.

Een alternatief is om in Cydia het programma Backward Compatibility te installeren. Dit lost ook het probleem met niet-werkende-mail op.

Het mail probleem is hier idd mee opgelost, maar intellidial doet nog steeds app restarten...

he-man 24-11-08 14:43

Dit onderwerp ging over een 'crashende mail app'. Je schrijft hierboven dat het mail probleem is opgelost, maar dat de 'app wel restart'. Dit is tegenstrijdig. Kun je toelichten wat niet werkt en wat restart?

Ik ken geen probleem dat de app restart. Geen mail app in ieder geval. Misschien dat een herstart van je telefoon je probleem oplost. Bij mij was dit niet nodig.

Bomans 24-11-08 14:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door he-man (Bericht 221755)
Ik ken geen probleem dat de app restart. Geen mail app in ieder geval. Misschien dat een herstart van je telefoon je probleem oplost. Bij mij was dit niet nodig.

Gebruik je intelliscreen, want dat is de oorzaak van het crashen van de mailapp

Astro 24-11-08 14:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door he-man (Bericht 221755)
Dit onderwerp ging over een 'crashende mail app'. Je schrijft hierboven dat het mail probleem is opgelost, maar dat de 'app wel restart'. Dit is tegenstrijdig. Kun je toelichten wat niet werkt en wat restart?

Ik ken geen probleem dat de app restart. Geen mail app in ieder geval. Misschien dat een herstart van je telefoon je probleem oplost. Bij mij was dit niet nodig.

Dus ik zei: dit fixed idd het mail probleem. Niet alleen de mail app crashte, tegelijk herstartte ook intelliscreen door het probleem met de icons. Jouw post spreekt over backwars compatibiluty fix. Dit fixed het probleem met de notification icons in intelliscreen, waardoor de mail.app niet meer crashed. Deze fix verhelpt het intellidial probleem niet.
Ik zei dit omdat alle problemen afkomstig zijn uit intelliscreen en niet uit mail.app.

he-man 24-11-08 14:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bomans (Bericht 221759)
Gebruik je intelliscreen, want dat is de oorzaak van het crashen van de mailapp

:) Ja.
De oplossing heb ik zelf gecontrolleerd en... het werkt. Ik ken geen problemen van een crashende app NA het installeren van het programma Backward Compatibility.

Astro 24-11-08 14:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door he-man (Bericht 221764)
:) Ja.
De oplossing heb ik zelf gecontrolleerd en... het werkt. Ik ken geen problemen van een crashende app NA het installeren van het programma Backward Compatibility.

Wanneer je intellidial wilt gebruilken herstart intelliscreen nog altijd hoor...

he-man 24-11-08 15:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Astro (Bericht 221766)
Wanneer je intellidial wilt gebruilken herstart intelliscreen nog altijd hoor...

;) Eens. Ik zie je probleem nu en zag dat niet eerder aangezien ik de Intellidial-functie niet gebruikte.

Het probleem met een 'crashende mail app' is opgelost, maar een herstartende Intellidial niet.
Met het uitzetten van de Taskbar feature krijg ik het niet direct opgelost, maar ik zal later de applicatie herinstalleren en kijken of dit het probleem oplost.

Astro 24-11-08 16:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door he-man (Bericht 221797)
;) Eens. Ik zie je probleem nu en zag dat niet eerder aangezien ik de Intellidial-functie niet gebruikte.

Het probleem met een 'crashende mail app' is opgelost, maar een herstartende Intellidial niet.
Met het uitzetten van de Taskbar feature krijg ik het niet direct opgelost, maar ik zal later de applicatie herinstalleren en kijken of dit het probleem oplost.

Ik heb gewoon intellidial uitgeschakeld. Gebruik het toch niet ;)

Nikooos 24-11-08 16:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Astro (Bericht 221827)
Ik heb gewoon intellidial uitgeschakeld. Gebruik het toch niet ;)

Dat is natuurlijk een hele beperkte oplossing en heel erg persoonlijk ;)
Maar even afwachten tot ze komen met een nieuwe update van intelliscreen. Zal ongetwijfeld niet al te lang op zich laten wachten.

Astro 24-11-08 18:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door psychonikeo (Bericht 221882)
Dat is natuurlijk een hele beperkte oplossing en heel erg persoonlijk ;)
Maar even afwachten tot ze komen met een nieuwe update van intelliscreen. Zal ongetwijfeld niet al te lang op zich laten wachten.

Ja I know, maar 't is een functie waar je gerust ff zonder kan. Zolang hem maar mijn afspraken toont is het goe :)

BruceSV 25-11-08 01:57

Ik zie de het hele intelliscreen icoontje niet op me Springboard, heb al gerestored en paar keer opnieuw geinstalleerd...

Iemand tips???

Bomans 25-11-08 09:04

Had je het voor de update van firmware 2.2 ook al geinstalleerd?
Misschien had je het dan via poof onzichtbaar gemaakt. Dan zit daar je probleem.
Gewoon via bossprefs of sbsettings weer terug zetten.

Zegt deze hele uitleg je niets, vergeet het dan ook maar gewoon :rolleyes:

Astro 25-11-08 09:35

voor de mensen met problemen... er is een update in cydia = Intelliscreen 2.30

Nikooos 25-11-08 10:07

Ik moet zeggen dat ik echt nog geen moment spijt heb van het geld dat ik betaald heb voor intelliscreen. Dit probleem is toch weer ontzettend snel opgelost..

Bomans 25-11-08 10:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door psychonikeo (Bericht 222420)
Ik moet zeggen dat ik echt nog geen moment spijt heb van het geld dat ik betaald heb voor intelliscreen. Dit probleem is toch weer ontzettend snel opgelost..

Same here. Ze laten je helemaal niet in de steek.
Die 2.30 werkt weer geweldig.

herbie65 27-11-08 12:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door psychonikeo (Bericht 222420)
Ik moet zeggen dat ik echt nog geen moment spijt heb van het geld dat ik betaald heb voor intelliscreen. Dit probleem is toch weer ontzettend snel opgelost..

Psychonikeo, je hebt in de kop staan [Jailbreak: Nee].
Hoe heb je intelliscreen dan geïnstalleerd??

SeeSee 14-01-09 00:11

Hey peeps,

Weten jullie of het mogelijk is om een license te verkrijgen zonder Wi-Fi. Ik heb nl niet makkelijk toegang tot Wi-Fi.

thijsvh 27-01-09 20:38

Ik krijg mijn sms niet meer op 't intelliscreen, alle instellingen al nagelopen, terug gezet naar standaard maar helaas. Iemand een idee?


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:06.