Intelliscreen discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Hi all, Misschien rare vraag, maar heeft iemand van jullie IntelliScreen al getest? Ik zat aan dag 2, maar het heeft al meerdere malen mij ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Intelliscreen
Hi all,
Misschien rare vraag, maar heeft iemand van jullie IntelliScreen al getest? Ik zat aan dag 2, maar het heeft al meerdere malen mij iphone doen blokkeren. Alles begon ook traag te gaan na dag gebruik. Vandaag weer gecrashed na oproep via bluetooth carkit. Voor de rest alleen appstore programma's en bossprefs... Nu terug verwijdert en alles loopt veel sneller, afwachten maar. Heeft iemand dit probleem al gehad of kent iemand een alternatief. Ik moet gewoon bij agenda beter zien dan alleen in agenda... Thx |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Bij mij deed die niets blokkeren , maar zuigde mijn batterij leeg op een paar uur. Van 100% naar 40% in 2 a 2,5 uur. Daarom terug eraf gegooid. Tijdelijk toch.
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Bij mij de eerste dag geen enkel probleem, daarna werd de iphone beduidend langzamer, maar vandaag was ik het zat; de ene vastloper na de andere, dus ik heb de boel er weer maar gewoon afgemikt....
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Is er eigenlijk een alternatief? |
|
|||
|
|||
ik denk dat je dan toch moet wachten tot apple het zelf heeft gedaan.
Apple-patent beschrijft nieuw notificatiescherm voor iPhone > Nieuws > iPhoneclub.nl |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Hier ook problemen, accu in 3 uurtjes van 100% naar 50%, enneuh, geen nieuwsfeeds te zien, heel vreemd.
Mailtje naar de ontwikkelaar gestuurd, ff afwachten nog maar. Toch zonde van die paar euro, voor een app die niet doet wat beloofd wordt
|
||||
|
||||
Citaat:
bij mij accu is goed.bijna 3 dagen gaat na opladen.allen iphone is traag geworden. |
|
||||
|
||||
Hm, de problemen zijn dus divers............ iedereen zag verder wel de nieuwsfeeds? en zo ja, waar op het scherm.
Had bovenaan: Agenda, daaronder het weer, en dat was het. |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
heb hem ook niet meer aanstaan, werd er gek van hoe traag die werd
hoop dat het snel gefixed wordt want vond het wel een handige app |
|
|||
|
|||
Hier geen accu problemen, althans niet zodanig dat ik ze aan Intelliscreen kan toewijzen. Had geen newsfeeds aanstaan, alleen mail en agenda.
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Ondertussen is versie 2.23 uitgebracht. Kan iemand vertellen of dit enige verbetering heeft opgeleverd.
|
|
||||
|
||||
Zal vandaag even testen.
|
|
|||
|
|||
gister geupgraded en er zit duidelijk verschil in
die mailtjes helpen dus wel ......... ;-) |
|
||||
|
||||
Citaat:
ff rebooten, en dan snel sliden voordat intelliscreen verschijnt, rap verwijderen, en nooooooooit meer terug. Jammer van die paar € Edit: Pffff gelukt! |
|
|||
|
|||
Had ook het probleem met traag reageren van diverse app's, batterij snel leeg en met niet meer of heel moeilijk kunnen unlocken als ik een gesprek ontving en IntelliScreen was aktief. Nieuwe versie 2.23 gisteravond geinstalleerd en de problemen zijn opgelost.
|
|
||||
|
||||
geen probleem bij mij.. 2.23 werkt weer goed bij mij, zonder mijn telefoon teveel te vertragen.
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Intelliscreen blijft respringen | WNTR | Jailbreak apps en thema's | 1 | 19-10-10 22:19 |
Intelliscreen OS4.0? | Djinn | Jailbreak apps en thema's | 1 | 20-08-10 14:34 |
Installeren Intelliscreen via Cydia | marvon | Jailbreak apps en thema's | 1 | 19-01-10 21:34 |
Intelliscreen, Kate, ... achtige in appstore? | Krideri | iPhone Apps | 6 | 23-07-08 11:53 |
Alternatief Intelliscreen | colliehome | Archief | 1 | 10-06-08 12:38 |
|
|