Intelliscreen discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Ja ik was ook blij dat ik deze oplossing vond. Anders was ik nu voor de 2e x aan het restoren geweest....
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ja ik was ook blij dat ik deze oplossing vond. Anders was ik nu voor de 2e x aan het restoren geweest.
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Je kunt ook Intelliscreen 2.29 laten werken met firmware 2.2 op een andere manier.
Een alternatief is om in Cydia het programma Backward Compatibility te installeren. Dit lost ook het probleem met niet-werkende-mail op. |
|
||||
|
||||
Het mail probleem is hier idd mee opgelost, maar intellidial doet nog steeds app restarten...
|
|
|||
|
|||
Dit onderwerp ging over een 'crashende mail app'. Je schrijft hierboven dat het mail probleem is opgelost, maar dat de 'app wel restart'. Dit is tegenstrijdig. Kun je toelichten wat niet werkt en wat restart?
Ik ken geen probleem dat de app restart. Geen mail app in ieder geval. Misschien dat een herstart van je telefoon je probleem oplost. Bij mij was dit niet nodig. |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Ik zei dit omdat alle problemen afkomstig zijn uit intelliscreen en niet uit mail.app. |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Het probleem met een 'crashende mail app' is opgelost, maar een herstartende Intellidial niet. Met het uitzetten van de Taskbar feature krijg ik het niet direct opgelost, maar ik zal later de applicatie herinstalleren en kijken of dit het probleem oplost. |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Maar even afwachten tot ze komen met een nieuwe update van intelliscreen. Zal ongetwijfeld niet al te lang op zich laten wachten.
|
||||
|
||||
Ja I know, maar 't is een functie waar je gerust ff zonder kan. Zolang hem maar mijn afspraken toont is het goe
|
|
||||
|
||||
Ik zie de het hele intelliscreen icoontje niet op me Springboard, heb al gerestored en paar keer opnieuw geinstalleerd...
Iemand tips??? |
|
||||
|
||||
Had je het voor de update van firmware 2.2 ook al geinstalleerd?
Misschien had je het dan via poof onzichtbaar gemaakt. Dan zit daar je probleem. Gewoon via bossprefs of sbsettings weer terug zetten. Zegt deze hele uitleg je niets, vergeet het dan ook maar gewoon |
|
||||
|
||||
voor de mensen met problemen... er is een update in cydia = Intelliscreen 2.30
|
|
||||
|
||||
Ik moet zeggen dat ik echt nog geen moment spijt heb van het geld dat ik betaald heb voor intelliscreen. Dit probleem is toch weer ontzettend snel opgelost..
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Hoe heb je intelliscreen dan geïnstalleerd?? |
|
|||
|
|||
Hey peeps,
Weten jullie of het mogelijk is om een license te verkrijgen zonder Wi-Fi. Ik heb nl niet makkelijk toegang tot Wi-Fi. |
|
|||
|
|||
Ik krijg mijn sms niet meer op 't intelliscreen, alle instellingen al nagelopen, terug gezet naar standaard maar helaas. Iemand een idee?
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Intelliscreen blijft respringen | WNTR | Jailbreak apps en thema's | 1 | 19-10-10 22:19 |
Intelliscreen OS4.0? | Djinn | Jailbreak apps en thema's | 1 | 20-08-10 14:34 |
Installeren Intelliscreen via Cydia | marvon | Jailbreak apps en thema's | 1 | 19-01-10 21:34 |
Intelliscreen, Kate, ... achtige in appstore? | Krideri | iPhone Apps | 6 | 23-07-08 11:53 |
Alternatief Intelliscreen | colliehome | Archief | 1 | 10-06-08 12:38 |
|
|