Installeren Intelliscreen via Cydia discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik zou graag willen weten hoe ik een blijvend werkende Intelliscreen kan installeren via Cydia op mijn Iphone 3GS 3.1.2. Ik heb niet veel ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Installeren Intelliscreen via Cydia
Hallo,
Ik zou graag willen weten hoe ik een blijvend werkende Intelliscreen kan installeren via Cydia op mijn Iphone 3GS 3.1.2. Ik heb niet veel ervaring maar jailbreaken is gelukt en zou graag een poging willen wagen! Wie kan mij helpen? Alvast hartelijk bedankt |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Door intelliscreen te kopen en te installeren ...
Zie hun website: http://www.intelliborn.com/ INTELLIBORN.COM/CYDIA toevoegen: open Cydia -> Manage -> sources -> edit -> add Laatst gewijzigd door Bomans; 19-01-10 om 21:40. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Installeren Cydia op 1.1.1 | johdon | Jailbreak apps en thema's | 7 | 26-11-10 15:18 |
Cydia alsnog installeren | Moto | Jailbreak apps en thema's | 1 | 15-04-10 09:23 |
Upgrades via Cydia installeren ? | Michel15 | Archief | 1 | 16-09-09 20:44 |
Installer 4.0 installeren via Cydia | Ragdolled | Jailbreak apps en thema's | 10 | 11-08-08 00:57 |
|
|