iBlueNova discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Als je iBlueNova opent en naar (others)Settings gaat en naar onder scrollt kun je bij Images save in Liberary aan zetten. Daar onder (save paths) ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Als je iBlueNova opent en naar (others)Settings gaat en naar onder scrollt kun je bij Images save in Liberary aan zetten. Daar onder (save paths) kun je andere locaties selecteren voor de rest. Alleen is het (nog)niet mogelijk om de mp3's in de iPod app te krijgen
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Oja, bedankt ik bedoelde eigenlijk onder Save Paths welke locatie ik moet aantikken.
|
|
|||
|
|||
Hey hebb Net IblueNova
Als ik foto's kryg van een ander gsm gaat het wel in de Foto's map Maar met muziek komt het in /Var/..... en komt niet in de map Ipod Hoe kan ik die dan wel luisteren of Verplaatsen naar de map ' Ipod ' |
|
|||
|
|||
niet, je moet ze met ssh of iphone explorer uit de map var halen en dan via itunes op de iphone zetten
|
|
|||
|
|||
Is dit ook mogelijk op de ipod touch?? Ik krijg namelijk een melding
|
|
|||
|
|||
bestanden in andere map zetten
hallo,ik heb een vraagje als je via bleunova een bestandje binnenkrijgt hoe moet je hem dan verplaatsen naar bijv. foto's of ringtonen?
mvg, hans |
|
|||
|
|||
wie kan mij helpen ik kan nergens het ibluenova dowloaden kan er mij iemand helpen aub Grtz fre
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
ibluetooth / ibluenova werkt niet
hallo,
ik krijg op [IOS 4.1] Ibluenova / ibluetooth niet werkend. Weet iemand of hier aan gewerkt word of dat er een ander programma voor is ? mvg,eric |
|
||||
|
||||
Het werkt al niet meer of nauwelijks sinds 4.0
Best de dev eens contacteren. |
|
|||
|
|||
Weet er ook niemand of er een andere dev. bezig is om een soortgelijke tool voor de iphone beschikbaar te maken. 4.1 is leuk, maar bestanden overdragen via bluetooth is nog steeds een groot gemis
|
|
|||
|
|||
Ik vind idd ook echt dat er een update moet komen en ik vind dat apple het er in moet zetten automatish. Maarja laten we dan maar hopen op de 1e want dat 2e gebeurd toch niet :s
|
|
|||
|
|||
ibluenova/ibluetooth
ibluenova / ibluetooth werkt niet op me ipod touch 2g 8GB hoe kan dat?
hebben meerdere hier last van? |
|
|||
|
|||
die zijn nog niet geschikt voor ios 4x
|
|
|||
|
|||
Dus ook niet voor een iphone 3Gs?
|
|
||||
|
||||
//Topics samengevoegd
|
|||
|
|||
Als ik Ibluetooth opstart valt hij na 3 sec weer uit?
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iBluenova Iphone4 | Kymela | Jailbreak apps en thema's | 17 | 15-03-11 22:45 |
|
|