iBlueNova discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Wou ik eventjes delen met mijn mede iphoneclub leden. Italiaans maar de screenshots zeggen genoeg: iBlueNova: La recensione completa della nuova versione di iBluetooth in ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iBlueNova
Wou ik eventjes delen met mijn mede iphoneclub leden.
Italiaans maar de screenshots zeggen genoeg: iBlueNova: La recensione completa della nuova versione di iBluetooth in ESCLUSIVA su iSpazio iSpazio – Notizie su iPhone Italiano, iPhone 3GS, iPod Touch di Apple e recensioni AppStore.) |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Staat nu ook op de frontpage: http://www.iphoneclub.nl/57160/ibluenova-ibluetooth-verstuurt-iphone-bestanden-via-bluetooth-jailbreak
|
|
|||
|
|||
Leuke app, maar ik zie het liever echt geïntegreerd in de iPhone... Vind het nog steeds een gemis aan de iPhone!
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
ik zie em niet hmm
zal wel ff aan cydia liggen
|
|||
|
|||
Misschien moet je het artikel op de frontpage even lezen.
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Ik kan zo snel even de link niet meer vinden maar ik meen dat Apple hier een zeer goed beargumenteerde reden voor had...
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Resolved the issue with the N serie. Sending new beta to developers. Stay tuned.
Ze hadden wat problemen met n series met nokia maar dat is dus opgelost, K denk dat het binnekort uitkomt |
|
|||
|
|||
@yespazio io ho finito, devo solo organizzarmi x il cydia store.. dubito che serviranno più di 10 giorni...
bijna dus, hij verwacht in 10 dagen in de cydia store Laatst gewijzigd door Jappieh; 06-02-10 om 19:41. |
|
|||
|
|||
Ja ik had t ook al vertaald maar wist niet of hij zei t komt binnen 10 dagen of komt t binnen 10 dagen, snapje?
anyway ben blij dat er bijna is |
|
|||
|
|||
Package has been sent to the repository. It should appear on cydia as soon as it is inserted by the mantainer.
Dus over een paar uur ofzo denk? |
|
||||
|
||||
iBlueNova werkt niet helemaal.. Wie heeft ook problemen?
Bij mij werkt het niet naar behoren. Ik kan alleen de gsm van de buurvrouw vinden. Mijn laptop en andere gsm vind ie niet.
Staan ingesteld op vindbaar bluetooth signaal. |
|
||||
|
||||
//Topictitel aangepast voor de duidelijkheid.
|
|
||||
|
||||
Geen problemen hier. Kan mijn MacBook pro en gsm van de bovenbuur probleemloos vinden. Dan maar meteen gekocht.
|
|
||||
|
||||
Problemen met deze eerste versie zijn bekend. Eind deze week zou er een update komen.
|
||||
|
||||
bij mij werkte hij ook eerst niet maar na een reboot doet hij het perfect
|
|
|||
|
|||
Grotere bestanden lukken niet bij mij
en ik hoop dat ze een manier vinden om muziek in Ipod te krijgen |
|
||||
|
||||
zijn er nog speciale instellingen waar rekening mee gehouden moet worden???
|
|||
|
|||
Bij mij ziet iBlueNova mijn laptop alleen bij de overdracht van een foto stop ie bij 33.10%
Nu kan ik helemaal niets meet verzenden. Gelukkig kon ik het programma gratis uitproberen (maar zoals het nu is koop ik het niet). Laatst gewijzigd door Razor0ne; 18-02-10 om 11:57. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iBluenova Iphone4 | Kymela | Jailbreak apps en thema's | 17 | 15-03-11 22:45 |
|
|