iBlueNova discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) nee, maar het is verschillen bij mij kan ik sommige dinge wel verstuuren maar andere niet het is bij iedereen anders maar dat komt omdat ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
nee, maar het is verschillen bij mij kan ik sommige dinge wel verstuuren maar andere niet het is bij iedereen anders maar dat komt omdat die voor ios 3x zijn.
Laatst gewijzigd door koen2709; 07-11-10 om 19:35. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
iBlueNova probleem
Hallo,
Na lang proberen en testen heb ik eindelijk IblueNova op mijn Iphone 3GS 32GB 4.1 gekregen. Ik 'enable' het programma + schakel 'visible' in Maar als ik dan op pictures klik dan valt het programma weg :-S De rest zoals video's enzo werkt wel... Nog mensen met die probleem of iemand met een oplossing ? groeten |
|
||||
|
||||
iBluenova werk al niet meer sinds 4.0 als ik het goed voorheb.
|
|
||||
|
||||
// Discussies samengevoegd.
iPhone 2G UK iOS 3.1.3 Jailbreak by RedSn0w / iPhone 4 32GB iOS 4.2.1 Jailbreak by RedSn0w MacBook Pro 15,4" OSX 10.6.6 / iMac 20" OSX 10.6.6 / iPad 3G 32GB iOS 4.2.1 Stuur me geen privé-berichten met vragen, ik negeer ze. Gebruik liever de zoekfunctie en de Wiki (Begrippen|Handleidingen)
|
|
||||
|
||||
Citaat:
App start wel op, en wanneer ik op picture druk, om naar de foto rol te gaan, klapt hij er uit naar me springboard Bij 3.1.3 deed hij het perfect |
|
|||
|
|||
Bij mij werkt het ook niet. Ik ben bang dat het wachten is op een update ...
|
|
|||
|
|||
Is er al nieuws over een eventuele update?
|
|
|||
|
|||
die update blijf maar weg
|
|
|||
|
|||
even dit topic weer wat nieuw leven inblazen.
ik heb ibluenova ook aangeschaft maar inderdaad zoals Bomans als zegt werkt het niet meer sinds 4.0. Medevil (ontwikkelaar) reageert niet op berichten. Kan iphoneclub indeze misschien iets betekenen voor ons? proberen contact te leggen of er nog word gewerkt aan iBluenova? Ook de Repository ispazio is niet meer en zou volgens de site nu zijn samengegaan met BigBoss Repo. Ibluenova zou daar dus ook te vinden moeten zijn maar ik zie het niet. |
|
|||
|
|||
Ik heb gelezen over een programma genaamd "Celeste" die zou ibluenova moeten gaan vervangen.
Ik had begin deze week ibluenova geïnstalleerd op mijn 3gs met 4.0, vandaag maar pas eerste keer getest en werkte niet, toen gelezen dat ibluenova op 4.0 niet werkt Hopelijk komt die Celeste app snel uit. |
|
|||
|
|||
Waar heb je ibluenova gevonden dan?
|
|
|||
|
|||
er is inderdaad wel een repo te vinden (die ik hier niet nader zal noemen) waarop ibluenova te downloaden is. Maar daar gaat het om een gecrackte versie. Aangezien dat niet is toegestaan post ik de repo ook niet.
Ik zou graag willen dat de maker van ibluenova een update uitbrengt zodat ik mijn 5,-kostende app weer kan gebruiken. Laatst gewijzigd door Leonk; 18-02-11 om 14:53. |
|
|||
|
|||
MORGEN KOMT CELESTE UIT OM 13:00 UUR NL TIJD.
Werkt op 4.0+ zet alles in iPod app en camera roll. |
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iBluenova Iphone4 | Kymela | Jailbreak apps en thema's | 17 | 15-03-11 22:45 |
|
|