Eerst naar lockscreen met lockbutton discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Welk cydia proggie regelde ook alweer de dubbele actie van de lockbutton? Dus 1 keer lockscreen, nog een keer beeld op zwart. Kan het niet ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Eerst naar lockscreen met lockbutton
Welk cydia proggie regelde ook alweer de dubbele actie van de lockbutton?
Dus 1 keer lockscreen, nog een keer beeld op zwart. Kan het niet meer vinden. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Sleep To Lock was dat ModMyi.com | Sleep To Lock
|
|
||||
|
||||
Dat was hem, bedankt wim.
|
|
||||
|
||||
Sleep to lock werkt helaas niet meer onder ios4, iemand een andere?
|
|
||||
|
||||
Het kan via Activator.
Ik heb double tap ingesteld op Lock Device daarmee ga ik naar het lockscreen. Je zou ook short hold voor de sleep button kunnen gebruiken, die moet je dan een seconde ingedrukt houden. Daarnaast heb ik Lockinfo Dim Delay op 20 seconden ingesteld |
|
||||
|
||||
Alweer bedankt Wim.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Kapotte lockbutton icm niet opstartende iphone | Lebanner | iPhone algemeen | 2 | 24-10-10 11:56 |
Nieuwe 3GS gekocht met T-mobile lock, eerst unlocken of eerst jailbreaken. | froos | Archief | 1 | 21-03-10 00:09 |
iPhone: update naar 2.2.1:eerst pwn'en, dan updaten? | svan | Jailbreak | 1 | 15-02-09 16:17 |
OTB eerst syncen met itunes of eerst iplus gebruiken? | mikeymike33 | Archief | 1 | 24-03-08 20:13 |
Eerst updaten naar 1.1.2 of andere guide? | jeltsinneckebroek | Archief | 2 | 19-11-07 22:05 |
|
|