//

Kapotte lockbutton icm niet opstartende iphone

Kapotte lockbutton icm niet opstartende iphone discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb een oude iphone 2g 8GB. Met 3.1 jailbreak erop. Nu heb ik alle bestanden en instellingen verwijderd. Na het rebooten hiervan blijft ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 23-10-10, 13:34
Lebanner Lebanner is offline
• iOS 3.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 7
Standaard Kapotte lockbutton icm niet opstartende iphone

Hallo,

Ik heb een oude iphone 2g 8GB. Met 3.1 jailbreak erop. Nu heb ik alle bestanden en instellingen verwijderd. Na het rebooten hiervan blijft de iphone hangen. Ik zie het apple logo en het rond begint te draaien, maar na een ongeveer een minuut blijft deze hangen.

Het grote probleem is dat de lock button niet werkt en ik hierdoor niet in DFU mode kan komen om evt de iphone overnieuw te installeren. Nu heb ik een programaa DFU.exe gedownload en het hiermee geprobeerd. Helaas hielp dit niet... Ook itunes herkent de telefoon nog niet.

Iemand nog een idee?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 23-10-10, 19:22
mattias mattias is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2008
Locatie: beveren
Berichten: 47
Standaard

bij mij blijft het appletje hangen blijkbaar zou dit problemen met het moederbord zin waar heb je dat progje dfu.exe gedownload?
  #3  
Oud 24-10-10, 10:56
passievrucht's schermafbeelding
passievrucht passievrucht is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 65
Standaard

ook wel RECBOOT genaamd
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Eerst naar lockscreen met lockbutton Harley4 Jailbreak apps en thema's 5 27-06-10 13:07
iphone kan niet laden icm remotekit becker 911richard iPhone accessoires en onderdelen 3 21-04-10 16:37
Mac OS X: iPhone synchroniseren werkt niet icm externe harde schijf JustOleg iTunes 0 09-11-09 16:03
Prijsschatting kapotte iPhone Pejee Koopinformatie Nederland 8 14-07-08 17:46
Kapotte iphone word niet gerepareerd in USA Apple store?! Maciver iPhone algemeen 6 04-06-08 12:01

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 05:20.