iphone kan niet laden icm remotekit becker discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Goedenavond, Ik heb een iphone 3gs.Deze is op een becker indianapolis met een remotekit kabel verbonden.Nu speelt hij wel muziek af op de radio maar ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iphone kan niet laden icm remotekit becker
Goedenavond,
Ik heb een iphone 3gs.Deze is op een becker indianapolis met een remotekit kabel verbonden.Nu speelt hij wel muziek af op de radio maar hij kan niet worden opgeladen?. Kan dit nu aan de nieuwste firmware van de iphone liggen of is de remotekit van becker te oud ? Hij geeft na het aansluiten van de stekker aan dat het toestel niet compartible is met de iphone en dat hij in vliegtuigmodus wil ? Een ipod daarintegen laadt wel op. Zijn er meer mensen met dit probleem ? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ondertussen opgelost, daar er blijkbaar niet meer mensen dit probleem hebben zal ik de oplossing ook maar niet posten
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
simpele i phone converter van 12 volt naar 5 aangeschaft op e bay € 15,00 .die tussen de kabel en de houder (passtrought ) geplaatst et voila het werkt
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Windows: Error: iTunes kan geen aanbiedergegevens uit de synchronisatievoorziening laden. | m-jay | iTunes | 35 | 27-09-11 21:09 |
iPhone werkt maar is niet meer op te laden | mvanlaerhoven | iPhone algemeen | 2 | 24-02-11 11:29 |
iphone wil niet laden!! | edwin33 | iPhone algemeen | 3 | 17-08-10 23:33 |
Iphone zegt te laden maar doet het niet | juutK | iPhone algemeen | 0 | 23-08-09 12:31 |
OS 3.0, kan geen websites/app store/itunes meer laden! | fletchify | Wi-Fi | 0 | 06-07-09 21:11 |
|
|