3G probleem na herstelling discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo, ik heb mijn iphone gemaakt, nieuw LCD nieuw tough gedeelte en nieuwe glasplaat ook de connectors van de powerknop zijn vernieuwd geweest, alles reageert ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
3G Wit scherm ...help...
hallo,
ik heb mijn iphone gemaakt, nieuw LCD nieuw tough gedeelte en nieuwe glasplaat ook de connectors van de powerknop zijn vernieuwd geweest, alles reageert maar tog blijft het scherm echter wit, ook na de hard reset... Ik kan echter wel screenshots maken en fotos maken (op het gevoell aangezien je niets ziet) kan dit iet te maken hebben met de software op min iphone? of aan wat kan het liggen? iphone 3G 8gigh greetz Laatst gewijzigd door martasmultas; 24-10-10 om 12:27. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
niemand een idee?
greetz |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
hardware herstelling in gent? | siesken | iPhone algemeen | 5 | 22-05-11 14:39 |
Netwerk probleem en ander probleem | Dannybevers | iPhone algemeen | 0 | 21-11-09 01:19 |
Gesimlockte iPhone na herstelling | Anty | Orange | 8 | 07-08-09 13:31 |
iTunes Wi-Fi music store probleem en sms app probleem | bart2jes | Wi-Fi | 0 | 24-06-09 23:11 |
Moeilijkheden herstelling iPhone 1G USA (met garantie) | Jensengels | iPhone algemeen | 4 | 04-03-09 12:03 |
|
|