iPhoneModem i.c.m. iPad discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Goedendag, Ik ben sinds vanavond achter het briljante programmaatje iPhoneModem gekomen. Is het ook mogelijk om deze onderweg i.c.m. de iPad te gebruiken? Voorzover ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhoneModem i.c.m. iPad
Goedendag,
Ik ben sinds vanavond achter het briljante programmaatje iPhoneModem gekomen. Is het ook mogelijk om deze onderweg i.c.m. de iPad te gebruiken? Voorzover ik weet, moet er eerst een computer tussenbeiden zijn geweest.. Of niet? Of is er een alternatief? Ik hoor graag van jullie! Laatst gewijzigd door rubendekuip; 11-04-10 om 22:17. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ik gebruik sinds enkele dagen Mywi (creeert een Wi-Fihotspot) op mijn 3GS, werkt echt voortreffellijk! Een ipad overal gebruiken, het is heerlijk, zonder kabeltjes of wat dan ook!!
2 voorwaardes, een iphone met jailbreak, en 10 eurootjes voor het programma ;-) Nu hoef ik geen 3G ipad, met weer een extra kaartje enzovoort. |
|
||||
|
||||
Ook ik gebruik MyWi tot volle tevredenheid. Iphone had ik al en sleep ik toch altijd mee als mobiel. Dus een 3G iPad is niet nodig
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPad 3g 64 gig terug gebracht ivm reboots en iPad 2 gen e | gserban | iPad algemeen | 10 | 14-09-10 09:41 |
iPhoneModem | Ezra | Jailbreak apps en thema's | 34 | 28-09-09 18:15 |
Iphonemodem werkt niet meer na jailbreak | Marcusi | Archief | 4 | 28-06-09 11:21 |
|
|