1e keer Cydia discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Even een kort vraagje waar ik binnen dit forum geen antwoord vindt. Wanneer je Cydia voor het eerst opstart moet je eerst een keuze maken ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
1e keer Cydia
Even een kort vraagje waar ik binnen dit forum geen antwoord vindt.
Wanneer je Cydia voor het eerst opstart moet je eerst een keuze maken uit 3 opties waarbij de laatste optie is "developers (no filter)" o.i.d. Kan je naderhand deze keuze nog wijzigen, en zoja hoe?
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Dat kan. Je opent cydia klikt op tab manage en dan
links boven aan settings daar ken je je keuze wijzigen |
|
|||
|
|||
Citaat:
Bedankt, morgen ff bij mijn maatje kijken, want daar was het voor. NB Hier mag een slotje op Laatst gewijzigd door vuurvreter; 06-05-10 om 00:19. |
|
||||
|
||||
Zoals gevraagd
//Slotje |
Labels |
1e keer, cydia |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
filmpje op iphone 4 syncd keer op keer | chacha000 | iPhone algemeen | 0 | 25-09-10 13:47 |
Windows: 1e keer activeren | izzthewizz | iTunes | 1 | 23-02-10 08:28 |
FW 1.02 in 1 keer naar 2.2.1 ? | Michel | iPhone algemeen | 30 | 17-07-09 13:46 |
iPhoto start keer op keer op bij connecten | djrandyindo | Archief | 2 | 07-08-08 09:51 |
|
|