gpg error cydia discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo, ik heb een vraagje maandag een schone cydia install gedaan op mijn iphone 3gs zwart 16gb met 3.1.3 firmware. Nu bij opstarten Cydia geeft ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
gpg error cydia
hallo, ik heb een vraagje maandag een schone cydia install gedaan op mijn iphone 3gs zwart 16gb met 3.1.3 firmware.
Nu bij opstarten Cydia geeft hij de volgende fout aan: Refreshing Data -GPG error: Haclulo.us - de beste bron van informatie over iphone apps.Deze website is te koop!: The following signature were invalid: NODATA 1 NODATA 2. -GPG error: http:/iphone.hackndev.org hnd. Release: The following signatures were invalid KEYEXPIRED 1249480525 KEYEXPIRED 1249480525 KEYEXPIRED 1249480525 IK heb dit door iemand laten doen alleen vind iki het raar dat hij dit aangeeft. Weet iemand wat ik aan deze meldingen kan doen. Ben zelf nog maar een leek met een iphone. Heb hem net 3 weken, Alvast bedankt, Rayman76 |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
De sources verwijderen, ze zijn niet meer geldig ondertekent. En Haclulo.us klinkt erg bekend in de oren, daar mogen wij niks over zeggen.
|
|
||||
|
||||
Omdat het hier gaat over een repo die illegale software aanbiedt, gaat er direct een slotje op.
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
error cydia? | antwan | Jailbreak apps en thema's | 7 | 23-05-10 19:51 |
[3.1.2] Cydia GPG | Ravenge | Jailbreak apps en thema's | 0 | 01-02-10 12:54 |
3.0 Cydia iphone 1ste gen Cydia error... | Krideri | Jailbreak apps en thema's | 8 | 29-06-09 14:15 |
Cydia error | Serge123 | Archief | 1 | 28-06-09 23:50 |
Cydia error in 3.0 | FluffyVinnie | Jailbreak apps en thema's | 3 | 23-06-09 20:52 |
|
|