error cydia? discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) hoi ik krijg deze melding als ik probeer open SSH wil downloaden: netDB en nodename nor servname provided or not known iphone iemand een tip ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
error cydia?
hoi ik krijg deze melding als ik probeer open SSH wil downloaden:
netDBen nodename nor servname provided or not known iphone iemand een tip ? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Maar je OpenSSH word wel geinstalleerd?
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
krijg namelijk de router niet connect met de iphone is er geen andere manier om in de bestanden van de iphone te komen ?
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Voor windows: Diskaid, connecten via USB.
|
||||
|
||||
heb momenteel ook deze errors op ispazio err netdb open nodename nor servname provided or not known
|
|||
|
|||
Dat probleem heb ik ook. En er staat ''Unable to Load (no Internet Conection)'' Weet iemand wat ik kan doen hiermee?
|
|
||||
|
||||
// Discussie verplaatst naar Problemen met Installer/Cydia.
iPhone 2G UK iOS 3.1.3 Jailbreak by RedSn0w / iPhone 4 32GB iOS 4.2.1 Jailbreak by RedSn0w MacBook Pro 15,4" OSX 10.6.6 / iMac 20" OSX 10.6.6 / iPad 3G 32GB iOS 4.2.1 Stuur me geen privé-berichten met vragen, ik negeer ze. Gebruik liever de zoekfunctie en de Wiki (Begrippen|Handleidingen)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
HELP rare error in cydia?!? | jailbreakme | Jailbreak apps en thema's | 4 | 27-02-11 10:15 |
gpg error cydia | rayman76 | Jailbreak apps en thema's | 2 | 06-05-10 08:10 |
3.0 Cydia iphone 1ste gen Cydia error... | Krideri | Jailbreak apps en thema's | 8 | 29-06-09 14:15 |
Cydia error | Serge123 | Archief | 1 | 28-06-09 23:50 |
Cydia error in 3.0 | FluffyVinnie | Jailbreak apps en thema's | 3 | 23-06-09 20:52 |
|
|