Top voor mobileterminal, discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Deze kan ik niet meer vinden in cydia. Heeft iemand een idee hoe dit aan te pakken. Ben al effe bezig geweest maar kan er ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Top voor mobileterminal,
Deze kan ik niet meer vinden in cydia. Heeft iemand een idee hoe dit aan te pakken. Ben al effe bezig geweest maar kan er niets meer over vinden.
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Vandaag nog verder gezocht,
Blijkbaar is dhet volgende nodig:
You need to go into Cydia and install APT 0.7 STRICT and then you will be able to use APT commands. Maar dit kan ik niet vinden. Kan het kloppen dat hier het top commando inzit? |
|
|||
|
|||
Gevonden,
Cydia stond in de verkeerde stand. Grafical is niet afdoende.
Topic mag gesloten worden. |
|
||||
|
||||
Bij deze:
// Slotje
iPhone 2G UK iOS 3.1.3 Jailbreak by RedSn0w / iPhone 4 32GB iOS 4.2.1 Jailbreak by RedSn0w MacBook Pro 15,4" OSX 10.6.6 / iMac 20" OSX 10.6.6 / iPad 3G 32GB iOS 4.2.1 Stuur me geen privé-berichten met vragen, ik negeer ze. Gebruik liever de zoekfunctie en de Wiki (Begrippen|Handleidingen)
|
Labels |
cydia, mobileterminal, openssh, putty, top |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Mobileterminal | maltje | iPhone algemeen | 8 | 09-08-10 12:54 |
MobileTerminal | jorsan | Jailbreak apps en thema's | 24 | 19-01-10 05:19 |
Windows: Geen top free en top paid apps meer | McNessie | iTunes | 4 | 21-10-08 09:40 |
|
|