Settings weer normaal krijgen discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb waarschijnlijk iets geinstalleerd maar ik wil dat er af hebben ik heb bij instellingen geen sms telefoon geluiden staan en nog een paar ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Settings weer normaal krijgen
Ik heb waarschijnlijk iets geinstalleerd maar ik wil dat er af hebben ik heb bij instellingen geen sms telefoon geluiden staan en nog een paar dingen ik heb wel usage en springboard maar wil het weer normaal hebben het lukt me alleen niet iemand die me kan helpen?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: Ten einde raad, reeds 8u mijn iPhone weer aan de praat proberen krijgen | tripkip | Jailbreak | 0 | 21-05-10 23:42 |
ge update 3gs weer aan de gang krijgen | Mad Hankey | Jailbreak | 7 | 20-05-10 20:20 |
iPhone: Iphone met Firmware 3.0 crasht hoe weer de 3.0 te krijgen? | missvirusje | Jailbreak | 3 | 13-09-09 01:03 |
Theme Settings (Winterboard Settings) | Timmeh_ | Jailbreak apps en thema's | 15 | 01-09-09 11:47 |
Dev Team kondigt een tool aan om je iPhone weer maagdelijk te krijgen | Michael | Archief | 5 | 20-10-07 22:03 |
|
|