2 apps gezocht (ben de titel ervan vergeten) discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik zoek 2 apps die ik op mijn iphone had laatst, maar doordat ik nu een nieuwe iphone heb ben ik de titel kwijt van ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
2 apps gezocht (ben de titel ervan vergeten)
Ik zoek 2 apps die ik op mijn iphone had laatst,
maar doordat ik nu een nieuwe iphone heb ben ik de titel kwijt van de cydia app. app1/ een app waarmee ik bluetooth Wi-Fi enz scheduled kan uitschakelen snachts en dan om een bepaald tijdstip weer in kan laten schakelen. app2/ een app waarmee ik apps kan 'renamen' de titel ervan dan bedankt vast! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
App 2 is simpelweg 'Rename'.
|
|
|||
|
|||
App1 kan sbsschedule zijn voor sbssettings
|
|
|||
|
|||
dat zijn ze gewoon beide ja!
super bedankt mensen alleen jammer dat rename II niet werkt als de app in een catagorie zit ... is daar al een oplossing voor? En hoe heet de app waarmee je via je iphone uit de appstore een app kan downloaden die je normaal alleen via Wi-Fi verbinding kan downloaden? thnx |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
thnx man! weet je ook de app die het mail icoontje bovenin laat zien als je mail heb?
|
|
|||
|
|||
statusnotifier
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ik wil dat alle apps me vergeten | djpommes | iPhone Apps | 5 | 20-10-10 17:29 |
Na firmware update ben ik 50% van mijn apps kwijt ... | Mabel | iTunes | 2 | 27-06-10 13:31 |
Ik ben verbonden met Wi-Fi maar safari en andere internet apps doen het niet. | Tjade3 | Wi-Fi | 6 | 10-05-10 18:55 |
Leuke Apps Gezocht | Aenaem | Archief | 1 | 03-05-09 17:14 |
BEN (nieuwe BEN; dus via Tmobile) en update naar 2.0.1 - geen GPRS | vinnieblanco | Overige providers Nederland | 5 | 18-08-08 23:54 |
|
|