iPhone Installer.app krijgt update naar 3.0 en gaat uit beta discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo, ik heb een Iphone met firmware 1.1.2 en ik zag dat je een nieuwe installer kon downloaden. zou dat kunnen of is het beter ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
nieuwe installer
hallo,
ik heb een Iphone met firmware 1.1.2 en ik zag dat je een nieuwe installer kon downloaden. zou dat kunnen of is het beter om de installer die ik nu heb te houden??? (ik heb nu installer v3.0b10) alsvast bedankt |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Ik heb m net ff gedownload en het werkt goed dus nix aan de hand..
|
|||
|
|||
oke bedankt
|
|
||||
|
||||
Heeft iemand hem al op de 1.1.3 getest?
Bedankt alvast Vermeld a.u.b. ook even of je hem met Nate of Dev heb geupd Update (Net geinstalleerd en werkt ook helemaal perfect, Heb zelf een 1.1.3 upgrade van het Dev team, ) Laatst gewijzigd door Dolfijn; 01-02-08 om 19:49. Reden: toevoeging |
|
||||
|
||||
Ik dus Nate's jailbreak staat in mijn sig
|
|
|||
|
|||
doet ie het nou ook bij de 1.1.2 of alleen bij de 1.1.3????????
|
|
||||
|
||||
Ik ben je proefkonijn: bij mij werkt ie goed en zonder problemen. Om je onzekerheid nog even te laten voortbestaan: bij de (vorige) beta-versie werkte het bij de één probleemloos, bij de ander was het een drama. Oftewel: gewoon proberen
|
|||
|
|||
bij mij op 1.1.2 doet ie t perfect!
|
|
|||
|
|||
maar als ik install ugrade moet ik dan ook alle site in sources er op nieuw in zetten??
|
|
||||
|
||||
nee niet nodig.. dit blijft er gewoon instaan.
|
|
|||
|
|||
word de taal gewijsigd als ik het geinstalleerd??
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
je update alleen je installer verder verandert er niets..
|
|
|||
|
|||
oke thanks
|
|
||||
|
||||
Ik heb hem net ook ge-update met mijn adem ingehouden want vorige keer deed hij na de installer update helemaal niets meer... Net de update gedaan en gelukkig alles werkt nog als de brandweer..!! Ik draai trouwens nog lekker vertrouwd onder 1.1.2
|
||||
|
||||
iPhone Installer.app krijgt update naar 3.0 en gaat uit beta
Installer.app is na vele maanden eindelijk uit beta en heeft gelijk ook een update gekregen naar versie 3.0. Belangrijke vernieuwing is de mogelijkheid om een wachtrij te maken van software en updates die je wilt installeren.
Lees verder over: iPhone Installer.app krijgt update naar 3.0 en gaat uit beta Tag: |
|
||||
|
||||
Mooie extra's hier zat ik op te wachten want dat toevoegen van al die iPhysics levels valt niet mee!
Greetz, Stiruam |
|
|||
|
|||
Wat is er nieuw aan de nieuwe installer¿¿
|
|
|||
|
|||
Ik heb de installer update gedaan en nu start installer niet meer op. Hij opent heel kort en dan vliegt ie eruit.
Wat kan ik doen? Is het een optie als iemand de map installer stuurt zodat ik die kan vervangen (als dat gaat helpen tenminste)? Update: kopieren van de map installer van een andere iphone helpt.... Laatst gewijzigd door RJS; 01-02-08 om 23:23. Reden: Opgelost |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Installer krijgt update naar 3.01 | iCulture | Jailbreak apps en thema's | 19 | 03-03-08 21:36 |
|
|