Installer krijgt update naar 3.01 discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Installer.app heeft een update gekregen naar 3.01. Er zijn op het eerste gezicht geen grote wijzigingen doorgevoerd. Lees verder over: Installer krijgt update naar 3.01 ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Installer krijgt update naar 3.01
Installer.app heeft een update gekregen naar 3.01. Er zijn op het eerste gezicht geen grote wijzigingen doorgevoerd.
Lees verder over: Installer krijgt update naar 3.01 Tag: |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Er is blijkbaar de mogelijkheid om naar links en naar recht te gaan in de more info browser..
|
|
||||
|
||||
Installeer deze niet , want bij het toevoegen of vewijderen van applicaties krijg je altijd main script failure enzoverder.
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Ik wacht er wel ff mee
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Edit:Heb opnieuw een restore gedaan en dan eerst en vooral de installer geupdated en alles ok. Laatst gewijzigd door macfreaker; 02-03-08 om 00:03. Reden: Opgelost |
|
|||
|
|||
Melding onvoldoende ruimte
Ik wilde de Installer 3.01 update doorvoeren, maar kreeg de volgende melding:
"Not enough free space to update Installer! Please free at least 512 KB of space" Volgens Capcity summary in iTunes heb ik nog 3.12 GB aan vrije ruimte. Heeft iemand een suggestie om de update geïnstalleerd te krijgen? |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Is het veilig deze te updaten naar de nieuwe versie?
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
heb de update gedaan maar zie nergens op ssh er tussen staan
staat wel opn lldp (an open source implantation of ieee 802,1ab (lldp) protocol) is deze hetzelfde? opgelost,heb community sourcess toegevoegd en open ssh stond daarna bij de installer Laatst gewijzigd door truckdiver; 02-03-08 om 23:25. |
|
|||
|
|||
Ik heb hem geïnstalleerd maar geen enkel probleem. Enige wat vervelend was is dat alles nu onder 'recent packaged' 'today' staat.
|
|
||||
|
||||
heb ook het probleem dat alles bij recent packaged staat kan dus niet meer zien wat er nieuw is
|
|
||||
|
||||
Volgens mij staat niet alles onder 'recent', de volledige lijst is (bij mij) veel langer. Wat me wel opviel, was dat de lijst onder 'recent' niet op alfabetische volgorde staat, i.t.t. de volledige?
|
||||
|
||||
Heeft iemand met een 1.1.2 hem al ge-update?
Of maak dat niks uit?Functioneert het gewoon? Thnx |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Bij mij doet de installer het niet meer na de update. Krijg download package failed. Ga vanavond maar ff restoren naar 1.14
|
|
||||
|
||||
Yep, na het updaten is de kans groot dat je geen packages meer kan downloaden (op 1.1.2 toch, weet niet welke firmwares andere users met problemen hebben).
Fixen kan op deze manier: installer.app openen, home button 7 seconden inhouden, installer.app opnieuw opstarten. Werkt niet altijd tho =[
|
||||
|
||||
Heeft iemand al een changelog kunnen ontdekken. Stabieler lijkt het er niet op geworden.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone Installer.app krijgt update naar 3.0 en gaat uit beta | sodo | Jailbreak apps en thema's | 20 | 02-02-08 10:04 |
|
|