Cydia down! discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal, net een sources toegevoegd aan Cydia en nu werkt ie niet meer. Ik krijg bijgevoegde meldingen, wat nu?...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Cydia down!
Hallo allemaal,
net een sources toegevoegd aan Cydia en nu werkt ie niet meer. Ik krijg bijgevoegde meldingen, wat nu? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Even het betreffende bestand openen (via iFile of via SSH) en naar regel 6 kijken. Waarschijnlijk staat daar een typefout in.
|
|
|||
|
|||
Ik kan natuurlijk geen gebruik maken van Cydia door deze fout, dus moet ik waarschijnlijk PuTTY gebruiken?
Spreekt de rest voor zich? |
|
||||
|
||||
Als je iFile al op je iPhone hebt geïnstalleerd heb je Cydia niet nodig. Zo niet, dan kun je alleen nog via SSH inloggen op je iPhone en het betreffende bestand naar je PC/Mac overhalen om het daar te editen.
|
|
|||
|
|||
SSH moet je downloaden op je pc net als PuTTY?
Heb wel terminal of is dat ergens anders voor? het betreffende bestand naar je PC/Mac overhalen om het daar te edite (staat hier ergens een uitleg over?) |
|
|||
|
|||
?????????........
|
|
|||
|
|||
Kan niemand mij helpen?
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
CyDelete: Cydia apps vanaf je SpringBoard verwijderen [Cydia] | iMario | Jailbreak apps en thema's | 21 | 14-07-12 10:03 |
3.0 Cydia iphone 1ste gen Cydia error... | Krideri | Jailbreak apps en thema's | 8 | 29-06-09 14:15 |
FW 3.0: In Cydia juiste repo aanpassen bij geen Cydia-updates | Buur | Jailbreak apps en thema's | 47 | 27-06-09 12:34 |
|
|