//

Package download failed!

Package download failed! discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door P_hylicia en hoe doe je dat precies kan j me dat nog even uitleggen :$?? Klik even onderstaande link. Klik Hier...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak apps en thema's
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #61  
Oud 13-04-08, 09:19
Undertaxxx's schermafbeelding
Undertaxxx Undertaxxx is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: België (Vlaams Brabant)
Berichten: 1.208
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door P_hylicia Bekijk bericht
en hoe doe je dat precies kan j me dat nog even uitleggen :$??
Klik even onderstaande link.

Klik Hier
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #62  
Oud 15-04-08, 13:43
AcidDeath AcidDeath is offline
• iOS 5.1.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 17
Standaard

Ik heb mijn iPhone sinds zondag. Ook ik heb sinds gisteren dit probleem. Ik kan niets meer downloaden. Mijn iPhone is unlocked met iLiberty+. Ik vind ook nergens comunity resources, terwijl ik wel degelijk die nieuwe StPackadge erbij gezet heb. OOk het 7seconden oplossing geeft niets...

Ohja, waar kan ik die queque weghalen dan bij de dingen met download package failure?

thx
  #63  
Oud 15-04-08, 13:52
PauluS87's schermafbeelding
PauluS87 PauluS87 is offline
• iOS 4.3.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Sneek (Friesland)
Berichten: 622
Standaard

Tja het zal helpen als mensen ook een zoekfunctie gingen gebruiken Niet rottig bedoeld hoor

Doe het volgende:
1. Ga in [wiki=1629]Installer[/wiki] naar Sources
2. Verwijder de nieuwe Ste Packaging source.
3. Herstart de Installer
4. Ga naar sources
5. Druk Edit
6. Druk Add
7. Vul de nieuwe\aangepaste Ste [wiki=9806]Repo[/wiki] weer in : hxxp:[wiki=9806]Repo[/wiki].smxy.org/iphone-apps/ >>> Verander de xx naar tt
8. En dan bij alle downloads die je al eerder hebt geprobeerd met het bericht "package error" even op "add/remove queue" drukken en opnieuw proberen te downloaden.
9. Nu is alles klaar en kun je weer downloaden. Het werkt bij mij godszijdank, zou niet weten wat te doen zonder [wiki=1629]Installer[/wiki].app

Dit moet werken, ik heb deze oplossing zo voor je opgeschreven dat je het ook begrijp Als je nog iets niet begrijpt gewoon even roepen En voortaan even zoek functie gebruiken, ik maak soms zelf ook wel eens de fout dat ik vergeet de zoekfunctie te gebruiken. Je kan zeker 99% van als je vragen beantwoord krijgen via de zoeker

Edit:
Hier nog even de link van het topic die dit onderwerp bespreekt,
https://forum.iculture.nl/f28/i...ad-failed.html
__________________
Iphone 3GS 16GB White - New Bootrom - 4.0 Jailbreaked and Unlocked
  #64  
Oud 16-04-08, 17:28
dennis3 dennis3 is offline
Banned
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 51
Standaard

Ik heb de methode van hierboven toegepast en nog steeds slaagt mijn installer af.
Hij geeft geen foutmelding zoals 'package download failed'. Hij springt gewoon naar het springboard als hij een app wil installeren (downloaden lukt wel, maar vanaf hij wil gaan installeren loopt het fout)

Kan iemand me helpen of moet ik Ziphone of ander programma er nog eens laten overlopen?
Alvast bedankt.
  #65  
Oud 18-04-08, 19:22
spoenk spoenk is offline
• iOS 10.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 3
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tyr Bekijk bericht
Is niet meer nodig. Ga gewoon in Installer.app naar "Sources" en installeer de "Community Sources" package. Daar zitten al de URL's in die je nodig hebt, ze worden automatisch door de Installer.app in gebruik genomen.

Edit: heb je die package al geinstalleerd, kijk dan eens onder "Update" of er een nieuwere versie is en installeer die.
En als je de "community sources" package ook niet kan installeren?
Bij sources staat ie ook niet bij dus kan ik ook niet updaten.
Wat nu....
  #66  
Oud 18-04-08, 19:30
rezyek rezyek is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 6
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door spoenk Bekijk bericht
En als je de "community sources" package ook niet kan installeren?
Bij sources staat ie ook niet bij dus kan ik ook niet updaten.
Wat nu....
Je kan proberen of het mogelijk is om 'm eerst te uninstallen. Als ie al geinstalleerd is of je hebt de source verwijderd dan kan je 'm niet nogmaals installeren.
  #67  
Oud 21-04-08, 14:41
Thomas86 Thomas86 is offline
• iOS 1.1.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 13
Standaard

Hey,

Ik ben nog een echt newbie hier, maar wou even laten weten dat ik dus het "package download failed-syndroom" ook had... Zelfs wanneer ik iets wilde verwijderen kreeg ik het. Dus vol stress en zweet hier aant rondzoeken, en vanalles geprobeert uiteindelijk bracht gewoon de simpele 7seconden "Home"-knop inhouden voor mij de oplossing.
Maar wat is hiervan dan de oorzaak? En wat doet de 7seconden dan eigenlijk met je Iphone?

Groetjes
  #68  
Oud 22-04-08, 23:56
vaneijden vaneijden is offline
• iOS
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: 's-Hertogenbosch
Berichten: 7
Standaard

Onderstaande optie heeft mijn probleem met het niet kunnen downloaden van repo's opgelost:

- Open installer.app en ga naar sources, daar druk je op edit en verwijder de 'old Ste Packaging' repo/url en klik op done. Klik daarna weer op edit en voeg de volgende source toe hxxp://repo.smxy.org/iphone-apps/ (xx veranderen in tt) en klik op done. Ga nu in installer.app naar sources en dan 'all packages', zoek daar naar Community Sources en installeer deze. Probeer nu nog eens iets te downloaden en installeren.

Echter is het aantal beschikbare games (bijvoorbeeld) nu een stuk minder, wat is de oorzaak daarvan en hoe kan ik de volledige lijst weer verkrijgen?
  #69  
Oud 23-04-08, 18:10
ndl ndl is offline
• iOS 1.1.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 31
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tyr Bekijk bericht
Is niet meer nodig. Ga gewoon in Installer.app naar "Sources" en installeer de "Community Sources" package. Daar zitten al de URL's in die je nodig hebt, ze worden automatisch door de Installer.app in gebruik genomen.

Edit: heb je die package al geinstalleerd, kijk dan eens onder "Update" of er een nieuwere versie is en installeer die.

Werkt echt !! kon eerst bijna niks installeren en nu doet hij het prima!! Thanks for the tip!!
  #70  
Oud 23-04-08, 18:11
ndl ndl is offline
• iOS 1.1.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 31
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tyr Bekijk bericht
Is niet meer nodig. Ga gewoon in Installer.app naar "Sources" en installeer de "Community Sources" package. Daar zitten al de URL's in die je nodig hebt, ze worden automatisch door de Installer.app in gebruik genomen.

Edit: heb je die package al geinstalleerd, kijk dan eens onder "Update" of er een nieuwere versie is en installeer die.

Thanks, dit werkte echt bij mij!!
  #71  
Oud 01-05-08, 14:35
jim jim is offline
• iOS
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2008
Locatie: beuninen
Berichten: 1
Standaard package download failed

ik heb optie 1 en optie 2 geprobeerd maar krijg nog steeds dezelfde melding....bij veel dingen die ik wil downloaden,

en kan iemand mij zeggen hoe ik die miertjes op mijn scherm krijg?

alvast bedankt..
  #72  
Oud 01-05-08, 20:51
beijer beijer is offline
• iOS
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 1
Standaard

7 seconden de homeknop ingedrukt houden in installermode en de installer daarna direct weer activeren lost een boel op...
  #73  
Oud 01-05-08, 21:07
croiman's schermafbeelding
croiman croiman is offline
Psycho iPhone Case Modder
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Twilight zone with Psycho's
Berichten: 3.370
Stuur een bericht via MSN naar croiman
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jim Bekijk bericht
ik heb optie 1 en optie 2 geprobeerd maar krijg nog steeds dezelfde melding....bij veel dingen die ik wil downloaden,

en kan iemand mij zeggen hoe ik die miertjes op mijn scherm krijg?

alvast bedankt..
Antz heet het appje hiervoor, ik geloof dat t bij toys staat in je installer.
__________________
PM functie overhit. Gelieve alleen serieuze probleem gevallen via PM.
Going from iphone extreme mod to Motorola Photon Q 4G LTE with simcard mod and lots more.
  #74  
Oud 10-06-08, 12:01
hnz hnz is offline
• iOS 4.3.5
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: Hoofddorp
Berichten: 11
Stuur een bericht via MSN naar hnz
Standaard

Allemaal moeilijk gedoe hier ,. ik had gistere een Fix voor dit probleem,. zo dat je het gewoon nooit meer had,. gaf je de juist rechten ofzo.. maar helaas ben ik de source kwijt,. heb mn iphone gereset,. en kan de source niet meer vinden :<

EDIT: Gevonden!! add "HXXP://repo.mkv.mobi" aan de sources in je installer, vernieuwen, ga vervolgens naar "!Mkv Fix and Patches " en daar kan je kiezen voor "Installer Fix 3.1"

This patches Installer 3.1 to fix the "package download failed" and premissions error some users experience.

nou,. deze werkt echt bij mij na dat ik dit heb geinstalleerd heb ik nooit meer gezeik ,. mischien moet iemand deze even duidelijk in het forum zetten?,. zo dat het niet afgespeurd hoeft te worden voor deze oplossing,. het is ver uit de makkelijkste,. EN hij werkt ^^

Laatst gewijzigd door hnz; 10-06-08 om 14:17. Reden: Fix Gevonden =)
  #75  
Oud 21-07-08, 01:02
rtzz rtzz is offline
• iOS 1.1.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: België
Berichten: 36
Standaard

Kan het zijn dat Installer het nietmeer doet (momenteel) op 1.1.4.
Ik krijg melding
Package download failed: lost network connection.
Mijn vraag: wachten? of die fix installen?

EDIT:
Het werkt weer, heb alle sources verwijdered, en dan terug Community sourches opgezet.

Thanks for iMario !

Laatst gewijzigd door rtzz; 21-07-08 om 01:25. Reden: Found fix
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
package download failed razerr Jailbreak apps en thema's 3 02-05-08 12:29
Package download failed! Meyer iPhone algemeen 2 10-04-08 15:38
Package download failed Axel1 Archief 2 18-03-08 22:28
Package download failed Axel1 Archief 0 18-03-08 22:22
package download failed! westergeest Archief 3 20-02-08 22:07

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 03:55.