//

Geen Custom Background?

Geen Custom Background? discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb nu firmware 4.0.1 geinstalleerd, en met jailbreakme gejailbreakt. Ik heb een iphone 3G. Nu heb ik in Winterboard de optie User Wallpaper aangevinkt ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak apps en thema's
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 03-08-10, 22:15
darkside darkside is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 23
Standaard Geen Custom Background?

Ik heb nu firmware 4.0.1 geinstalleerd, en met jailbreakme gejailbreakt. Ik heb een iphone 3G. Nu heb ik in Winterboard de optie User Wallpaper aangevinkt om zo een custom background achter m'n apps te krijgen, maar ook na een reboot zit ik nog steeds met dezelfde zwarte achtergrond.

Weet iemand wat ik nodig heb (cydia app ofzo?) om die custom background wel te krijgen? Ik las trouwens ook dat je met iOs 4 de mogelijkheid hebt om zonder jailbreak die achtergrond te wijzigen, maar ook die functie heb ik niet als ik via Instellingen naar Achtergrond ga....ik kan maar 1 scherm kiezen, en dat is het lockscreen. Is dat omdat ik een 3G heb? Een vriend van me heeft een 3GS, ook firmware 4.0.1 en ook jailbreakme gebruikt, en hij kan 'm wel gewoon via Instellingen/Achtergrond voor 2 verschillende screens instellen.....please help.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 04-08-10, 13:39
darkside darkside is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 23
Standaard

Thanks voor de replies.....

Maar voor diegene die met hetzelfde probleem zit: Ik heb de vraag ook nog ergens anders gepost en daar kreeg ik wel replies....

Heb je een 3G en wil je na jailbreakme ook gewoon een custom backgrounds, dan dl je in Cydia "Features for 3G" - dan vink je vervolgens in Winterboard "wallpaper...." aan en issut gefixt.
  #3  
Oud 15-08-10, 11:03
roymeer roymeer is offline
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Thuis
Berichten: 124
Standaard

Tnx, was ik ook naar op zoek. Ga het proberen

Deze werkt wel, normale winterboard doet het niet.

Laatst gewijzigd door roymeer; 15-08-10 om 12:19. Reden: Gevonden
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 3G: 4.1 custom FW erop, geen internet en geen synch Drinkyoghurt Unlock 0 17-11-10 16:52
Custom geen probleem? Sensatie Archief 1 02-11-09 16:39
Geen service na custom FW upgrade baadd Archief 3 27-10-09 20:35
Appstore: geen background check / geeft geen updates aan in badge indicator Lezz iPhone Apps 0 02-06-09 11:34
iPhone: Geen service na custom firmware 2.2 erwinKrol Jailbreak 7 31-05-09 21:13

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:10.