mobileTerminal werkt niet op ois4.1 jailbreak discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoihoi, Ik krijg mijn root passwoord voor geen mogelijkheid veranderd met ios4.1 voor een iphone4. mobileterminal start hij op en sluit hij meteen weer af, ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
mobileTerminal werkt niet op ois4.1 jailbreak
Hoihoi,
Ik krijg mijn root passwoord voor geen mogelijkheid veranderd met ios4.1 voor een iphone4. mobileterminal start hij op en sluit hij meteen weer af, hier kan ik dus niks veranderen. Andere programma's zoals PuTTY pakt hij bij mij ook niet (connection timed out). Iemand suggesties om het toch te veranderen? Bedankt groet Jip |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
ik gebruik windows vista btw
|
|
||||
|
||||
Heb wel gemerkt op de iPod Touch van mijn vriendin dat er vooralsnog meer Cydia applicaties zijn die nog niet geschikt zijn gemaakt voor 4.1. Maar ach, niet verwonderlijk op zo'n korte termijn natuurlijk.
|
|
|||
|
|||
de MobileTerminal die Saurik in zijn repo heeft staan is nog niet geupdated
Haal hier de nieuwste versie op klik of download de mobileterminal van een andere repo zoals bijv. die van X sellize (zoek op Google voor de repo, die mag ik hier geloof ik niet geven) |
|
|||
|
|||
okay maar hoe dit te installeren? gewoon downloaden via laptop en dan ?
groeten .... |
|
|||
|
|||
Ik heb precies het zelfde probleem kan geen mobile terminal installeren. Ik hoop dat er snel een oplossing komt.
|
|
|||
|
|||
Gewoon de repo van X sel.... (bovenstaande post) gebruiken en daar staat een mobileterminal voor iOS 4 in , deze werkt prima.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
voeg de repository toe aan de sources van cydia:
dan kan je de nieuwe versie vinden. |
|
|||
|
|||
hij heeft voor mij nu ook gewerkt, thnx. Kan ik nu mobile terminal van mijn iphone weer afhalen?
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: Jailbreak werkt niet | west cost custom | Jailbreak | 13 | 09-01-11 02:09 |
jailbreak werkt niet! | zozamusic | Jailbreak | 1 | 12-12-10 17:52 |
iPhone start niet meer op na installatie MobileTerminal en update Cydia | pjotter34 | Archief | 3 | 12-11-09 21:19 |
stealth sim werkt niet + jailbreak lukt niet | edw | Unlock [archief] | 5 | 26-12-07 15:45 |
|
|