Krijg geen andere slider op mijn iPhone 4 discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal, Ik probeer een andere slider (custom) te krijgen op mijn iPhone 4 via Winterboard, ik heb er al een aantal geprobeerd, onder andere ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Krijg geen andere slider op mijn iPhone 4
Hallo allemaal,
Ik probeer een andere slider (custom) te krijgen op mijn iPhone 4 via Winterboard, ik heb er al een aantal geprobeerd, onder andere Zen Slider (Themas>Lockscreen) maar ik krijg wel de achtergrond, maar de slider blijft wel gewoon de standaard slider. Doe ik iets verkeerd? Dit is de eerste keer dat ik een iPhone gejailbreakt heb. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Topic verplaatst
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Krijg geen ringtones op mijn iPhone! | borgqueenx | Ringtones en Wallpapers | 12 | 15-01-10 20:56 |
Krijg geen apps meer op mijn Iphone | Lexie | iPhone Apps | 6 | 14-11-09 12:58 |
Krijg geen verbinding met mijn provider :S | vandenhurk | iPhone algemeen | 0 | 04-10-09 16:39 |
Krijg geen videos op mijn Iphone | papegaai01 | iTunes | 1 | 29-01-09 13:01 |
Help zit al 12 uur achter mijn Macbook en iPhone krijg mijn iPhone niet aan de praat | bruut | Unlock [archief] | 22 | 02-12-07 17:22 |
|
|