Typophone 4 discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Kan ik bij Typophone weather UNLOCK weghalen? Zo ja hoe? (verandere naar Ontgrendel is ook goed)... heb al bijna alles na gekeken, heb ook de ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Kan ik bij Typophone weather UNLOCK weghalen? Zo ja hoe? (verandere naar Ontgrendel is ook goed)... heb al bijna alles na gekeken, heb ook de UNLOCK.png verwijderd of veranderd maar blijft het aangeven...
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Je kan het in LockBackground.html aanpassen (dus leeglaten of veranderen)
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
ow sorry gevonden ,
nu heb ik nog een vraag: waar het weer wordt aangegeven staat altijd, fair, clear, cloudy enzovoorts, kan ik dat in NL veranderen dat zou helemaal top zijn! |
|
|||
|
|||
Ik heb een keer een nederlandse versie gemaakt. Halfjaartje geleden. Ik zet bestandje straks wel eff in dit forum. Je moet in Weather.txt dan inplaats van en-us, er nl-be neerzetten. En dat bestandje (nl-be) in de map: Lang zetten.
|
|
||||
|
||||
Oke, alvast bedankt wacht op het bestandje
|
|
|||
|
|||
Als je een Uploader weet voor de iPhone kan ik het nu doen. In iFile zit ook geen optie om het naar het internet te uploaden.
|
|
|||
|
|||
Ik had hem al eerder in een bericht mee geüpload. 2januari. Hier: http://forum.iculture.nl/attachments...ne-4-nl-be.txt
|
|
||||
|
||||
oke heel erg bedankt, tis gelukt, heb ook de woorden ''Tomorrow'' en ''Today'' enzo weten aan te passen, en High en Low veranderd in Max & Min
|
|
|||
|
|||
Je hebt safari download plugin voor nodig en dan met iFile doe je de rest
|
|
|||
|
|||
Met safari download manager kan je downloaden maar niet uploaden
|
|
|||
|
|||
Oepss :$ srry
|
|
|||
|
|||
Heb alle pagina's doorgespit, maar kan de oplossing voor het volgende probleem niet vinden:
- Met typohone weather verspringt de zon pas na 12 uur 's nachts naar de maan. Dus als ik om 23:30 op mijn iphone (3GS) kijk is het volgens typophone nog zonnig met een wolkje... Terwijl het allang donker is en de maan opgekomen. Weet iemand hoe ik hier verandering in kan brengen? dat het programma de zonsopkomst en ondergang overneemt o.i.d. Groeten Laatst gewijzigd door Remco Jacobs; 13-04-11 om 16:44. Reden: Opgelost |
|
|||
|
|||
beste allen, probeer het woordje Unlock in het rood te veranderen maar het lukt niet. heb de png naar bureaublad gezet, kleur veranderd en weer terug gezet. wat denk je? Wit....;-(
Misschien iemand een idee? heb alle tien de pagina's gelezen maar snap het niet meer grrrr. gr Mike gelukt, color:C20000 achter de maten van unlock zetten. ;-) Laatst gewijzigd door mikebas; 14-04-11 om 21:23. |
|
|||
|
|||
Misschien iemand die weet hoe je de string van een melding kan verwijderen? zie pijltje met unlock maar er komt bij een melding "bekijk"op de slider te staan!
Iemand een idee? gr Mike |
|
||||
|
||||
voor alle witte iphone 4
hoi hier een leuk iets voor de gene die een witte iphone 4 krijgt/koopt een witte versie van het theme een screenshot, in het style.css bestand moet je alles vervangen waar black staat in white en anders om!
veel plezier ermee, ik krijg alleen nog niet de cijfers scherp......
Problemen zijn er om op te lossen! Laatst gewijzigd door tapijtkever; 29-04-11 om 00:03. Reden: meer uitleg |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
aangepast bestand
het nieuwe bestand alles werkt zoals het hoort!
|
|
|||
|
|||
Edit: Heb maar typophone weather geinstalleerd. Nu heb ik een vraagje. Ik hoef dat hele weer gebeuren er niet in te hebben dus heb ik dat bestandje verwijderd: weather.txt. Maar telkens als ik een andere achtergrond kies komt dat bestandje vanzelf weer terug en zie ik het ook in mijn lockscreen (waardoor ik het weer steeds opnieuw moet verwijderen). Is daar geen oplossing voor, dat het voorgoed wegblijft?
Laatst gewijzigd door kahb0; 01-05-11 om 22:31. |
|
||||
|
||||
Heb hem gisteravond gedownload en had het bekende 88:88 probleem. Dat heb ik gelukkig met iFile opgelost maar daarna moest ik nog gaan rotzooien om ook een eigen wallpaper te krijgen maar dat is gelukkig ook gelukt. Pff best wel een werk.
Mijn lockscreen nu: |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
typophone 4 | joeriii | Jailbreak apps en thema's | 3 | 14-02-11 16:58 |
Slider verwijderen van Typophone theme | Datamonster | Jailbreak apps en thema's | 16 | 14-10-10 19:24 |
|
|