Typophone 4 discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Ja dit werkt ook op een 3Gs!...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Ja dit werkt ook op een 3Gs!
|
|
|
|||
|
|||
LOL, werkt Typophone Weather eindelijk met Rotterdam, selecteer ik ff een ander lockscreen en dan weer Typophone, staat die weer op de standaard locatie -_-
|
|
|||
|
|||
hoe kan ik de slider en unlock uitzetten van typophone, heb namelijk zelf een mooie en wil die gebruiken, iemand een idee hoe?
edit: al gevonden! Laatst gewijzigd door InstaQ; 27-02-11 om 04:59. |
|
|||
|
|||
Heeft iemand misschien een idee hoe ik dat apparte pijltje van typophone weather verander naar de originele van typophone? en volgens mij is het lettertype ook anders dan typophone 4..
Iemand een idee waar ik dat kan vinden =D Alvast bedankt! |
|
||||
|
||||
De normale versie downloaden de file vinden van de normale slider en deze verplaatsen naar die van Weather versie?
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Niet normaal wat je allemaal moet editten om die weather goed te krijgen.
|
|
|||
|
|||
Hoe heb je de cijfers en lettergrootte aangepast gekregen zodat het past in het scherm.
Alvast bedankt Laatst gewijzigd door one0fdem; 25-03-11 om 22:26. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Hoe heb je de cijfers en lettergrootte aangepast gekregen zodat het past in het scherm. Alvast bedankt Laatst gewijzigd door one0fdem; 25-03-11 om 22:26. |
|
|||
|
|||
Wie o wie kan mij helpen aan de dikke witte cijfers (voor de dagen)??
|
|||
|
|||
Ik ook niet , en als je slide to unlock nogsteeds ziet ga dan naar var/stash/themes/typophone4/bundles/com.apple.springboard dan moet je en.Iproj kopieren en de kopie hernoemen naar nl.Iproj. Probleem opgelost
Laatst gewijzigd door gufra; 05-04-11 om 23:56. |
|
||||
|
||||
Iemand een idee hoe ik de 'slide to unlock' balk kan verwijderen?
Met behulp van de gegeven stappen (& zelf prutsen) blijft de zwarte balk om de slider, die moet natuurlijk ook weg!
|
||||
|
||||
@nikki_ttb
No Dock Background iOS 4.3 nogwat XD |
|
|||
|
|||
Sinds 4.3.1 is dit zo, bij mij precies hetzelfde. Bij 4.2.1 had ik dit nuet. Ik heb het opgelist via een Cydia theme, ik zal eff kijken hoe het heet
|
|
|||
|
|||
Het heet: No Dock Background iOS 4.3
Downloaden en gwn via Winterboard aanzetten |
|
|||
|
|||
Ik neem trouwens aan dat er wel een nieuwe versie komt van Typophone zodat dat zonder extra dingen ook werkt
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Citaat:
Die extra dingen kan je ook zelf aanpassen in iFile zodat alles werkt naar behoren! |
|
|||
|
|||
Ja die reactie van jou had ik nog niet gezien enne ik snap wel dat je het kan aanpassen in iFile maar moet je maar is kijken als je je device wil uitzetten dan ziet dat er heel *** uit omdat die balk eromheen dan ook weg is. En dat is op meer plekken (bijv. Als je een foto als achtergrond wil gebruiken, dan is ook die balk eromheen weg)
|
|
||||
|
||||
Bij mij is het alleen de balk achter de slider weg hoor, niets meer niets minder.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
typophone 4 | joeriii | Jailbreak apps en thema's | 3 | 14-02-11 16:58 |
Slider verwijderen van Typophone theme | Datamonster | Jailbreak apps en thema's | 16 | 14-10-10 19:24 |
|
|