Typophone 4 discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb net wednesday aangepast qua grootte. En maand grootte. Maar kan iemand me uitleggen hoe je de tijd grootte aanpast en daynumeric??...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Ik heb net wednesday aangepast qua grootte. En maand grootte.
Maar kan iemand me uitleggen hoe je de tijd grootte aanpast en daynumeric?? |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Ziet er Nice uit, kan je mij die achtergrond sturen? Je kan trouwens ook nog 24- uurs klok doen en de maanden en dagen vertalen.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Edit: #hr1, #hr2, #mn1, #mn2 Laatst gewijzigd door MCVince; 04-05-11 om 15:57. |
|
||||
|
||||
Citaat:
Alsjeblieft ik zal nu ff kijken of het lukt met die codes. |
|
||||
|
||||
@MCVince
Ik zie de ze staan maar hoe krijg je het op formaat van beeld? |
|
|||
|
|||
Citaat:
#hr1, #hr2, #mn1, #mn2 { font-size:115px; * * * * font-family:HelveticaNeue-Bold; top:3px; position:relative; |
|
||||
|
||||
Ik zie font etc helemaal niet :s
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ja klopt. Verwijder het weather.txt bestandje en je bent klaar. Maar telkens als ik nu een andere achtergrond kies komt dat bestandje vanzelf weer terug en heb je de weather onderdelen weer terug op je lockscreen (waardoor ik het weer steeds opnieuw moet verwijderen). Is daar geen oplossing voor, dat het voorgoed wegblijft?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Ja dat was het. Waarschijnlijk het mapje weather over het hoofd gezien ;p
Dank voor je hulp! |
|
||||
|
||||
Ik krijg de tijd niet los van de linkerzijde voorderest lukt alles. Want met left: spelen lukt niet. H1 h2 m1m2 welke afmeting heb je hierbij?
|
|
|||
|
|||
Sinds ik 4.3.3 (jailbreak) heb geinstalleerd, heb ik last van de oude problemen die in dit topic genoemd zijn; slider blijft aanwezig, tijd knippert 88:88, tekstgrootte kan niet aangepast worden. Met 4.2.1 lukten de aanpassingen wel. Heeft iemand met 4.3.3 dit ook meegemaakt?
|
|
|||
|
|||
Ik heb 4.3.3 ook samen met typophone. Echter heb ik ook de 88:88 die knippert
|
|
||||
|
||||
ik heb ook 4.3.3 alles werkt bij mij, typophone weather komt in het nederlands op modmyi, ik heb hem geupload met toestemming van de eigenaar van typophone weather, deze is getest op de iPhone 4
|
|
|||
|
|||
Lol dat was ik pas ook al van plan, er is ook al een Duitse
|
|
||||
|
||||
ja weet ik het duurde ff voordat ik wist hoe je een deb kan maken, toen ik dat had moest ik de permissie hebben van de originele eigenaar van typophone weather, dus nu ik die heb zal die (hopelijk) snel online staan
|
|
|||
|
|||
Nice! Die duitse haalt niet echt veel downloads. Mijn eigen tweak is al meer dan 56000x gedownload die duitse pas 2000 ofso . Als je mij eff .deb stuurt kijk ik of die werkt op 3GS?
|
|
||||
|
||||
Ik heb een email ontvangen dat hij binnen 3-4 uur online zal zijn! Wordt dus voor sommige mensen veel makkelijker dit mooie thema in het nederlands te krijgen!
Citaat:
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 7 juni 2011 om 21:17 ---------- Voor iedereen die de hele nederladse versie wil van Typophone Weather zoek in cydia naar: Typophone Weather Dutch, hij staat nu online! Even aanzetten in WinterBoard en hij staat geinstaleerd, je kunt de locatie nogaltijd wijzigen met SSH. Je hebt wel Lockscreen Clock Hide ook te downloaden via cydia. |
|
|||
|
|||
Hoe verander ik de plaats? Wil maar niet lukken weet niet waar ik het moet invullen iemand idee?
|
Er zijn 4 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 4 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
typophone 4 | joeriii | Jailbreak apps en thema's | 3 | 14-02-11 16:58 |
Slider verwijderen van Typophone theme | Datamonster | Jailbreak apps en thema's | 16 | 14-10-10 19:24 |
|
|