Typophone 4 discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik vroeg mij af hoe je er ZELF tekst bij krijgt :/ Ik zou graag zelf wat tekst onder de bestaande tekst krijgen. Ik weet ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ik vroeg mij af hoe je er ZELF tekst bij krijgt :/
Ik zou graag zelf wat tekst onder de bestaande tekst krijgen. Ik weet hoe ik bepaalde tekst (zoals "unlock") moet aanpassen maar ik krijg er niets nieuws bij. Iemand dat WEL weet hoe dat moet?
|
|
|
|
|||
|
|||
Instructie van de maker om deze theme op 24 uurs tijd te zetten.
Citaat:
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Heel erg bedankt!
Met deze achtergrond vindt ik hem helemaal mooi! Horizon begint precies op de goede plek! |
|
|||
|
|||
Voor iedereen die 24-uurs wil:
gebruik een programaatje om in een explorer to komen van je Iphone Ik gebruikte WinSCP Hier staat tutorial van inloggen! dan begin je in een bepaalde map dan typ je cd ..(map terug)Dan zit je als het goe dis in map: /private/ dan cd /var/stash/ in die map zie je waarschijnlijk typophone 4 staan OF al ee map met Themes."6-7 letterig iets" en daarin staat een bestandje: functions.js, die open je met notepad en dan verander je de tweede zin: " AM_PM = true" " die true verander je naar false en dan opslaan en klaar Ik hoop dat het een beetje duidelijk is. zo niet laat maar weten waar je vast loopt |
|
|||
|
|||
Dit is de map waar je in moet zitten:
/private/var/stash/Themes.F0AAk3 de Themes map "extensie" kan veranderen. dan zie je de map typophone 4 en daarin staat het bestandje functions.js sorry voor mijn eerder gemaakte fout. |
|
|||
|
|||
Ik zag pas ergens dat iemand de kleuren van de tekst had aangepast... Hoe kun je dat doen? In het css bestandje dat erbij zit waarschijnlijk maar ik weet niet hoe.
|
|
||||
|
||||
Is het iemand gelukt om de plaatsnaam te wijzigen in the typophone weather plugin?
|
|||
|
|||
Citaat:
of font-color:"kleurcode" en de kleurcode kan je vinden op internet. |
|
|||
|
|||
Dat staat er dus niet bij... Er staat in de css alleen de grootte voor alles, dus voor dag en maand etc. Kleur staat nergens..
|
|
|||
|
|||
het zijn ook fotos (de tekst) je moet de png's aanpassen voor kleur
|
|
|||
|
|||
Ow krijg nou wat haha, zie t nu.
Thnxx |
|
|||
|
|||
geen probleem ^^
|
|
|||
|
|||
Wel jammer dat ondanks de "slide to unlock killer" je de tekst "slide to view" wel steeds te zien krijgt!
Was iemand dit al opgevallen of beter nog.. heeft iemadn hier een oplossing voor? Ook die typophone weather krijg ik niet op celcius en mijn plaats. |
|
|||
|
|||
Probeer het anders eens via SSH. Zoek ff naar: “SpringBoard.strings” in System/Library/CoreServices/SpringBoard.app/Dutch.lproj/ en bewerk het even met notepad (eerste zin ontgrendel deleten). Dat werkte bij mij prima.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
ben tot SpringBoard.strings gekomen alleen zie ik dan heeeeel veel tekst over vliegtuigmodus enzo en ik heb het programma iFile pas sinds gisteren haha! Alvast bedankt voor je hulp! |
|
|||
|
|||
In de 1e of 2e regel staat "Ontgrendel" . Haal het woord ontgrendel weg en laat de aanhalingstekens staan. Daarna de bewerkte file terugzetten op je iPhone waarbij je de oude overschrijft.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Alleen heb ik BiteSms en als ik een sms binnenkrijg dat staat er de tekst "slide to view"door de dikke witte letters van "unlock' van de typophone 4. Deze tekst moet weg.. |
|
|||
|
|||
Misschien stomme vraag maar in welke folder zet ik die achtergrond? ik gebruik DiskAid.
Marc |
|
|||
|
|||
Hoe bedoel je in welke folder? Je kan 'm gewoon instellen als achtergrond, op de manier zoals je dat altijd doet..
|
Er zijn 3 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 3 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
typophone 4 | joeriii | Jailbreak apps en thema's | 3 | 14-02-11 16:58 |
Slider verwijderen van Typophone theme | Datamonster | Jailbreak apps en thema's | 16 | 14-10-10 19:24 |
|
|