Typophone 4 discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Maar hoe krijg ik hem dan in mijn iPhone?...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Maar hoe krijg ik hem dan in mijn iPhone?
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Gewoon deze pagina openen met je iPhone, en afbeelding opslaan.
daarna naar je filmrol gaan, en het plaatje selecteren, daarna het knopje linksonder indrukken, en daar staat: gebruiken als achtergrond....
|
|||
|
|||
Yo, voor iedereen die reeds LockInfo op hun iPhone hebben draaien, zoek bij Modmyi naar "typografie"...
Dat is een plugin voor op je Lockinfo... met typophone4... Voor mij dé oplossing. incl. Calendar, Mail etc. een eigen background via de standaard settings in te stellen. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Ja een andere achtergrond maar waar ik je mail en calender dan? Heb je geen screenshot van je eigen lockscreen? Ben wel heel benieuwd! |
|
|||
|
|||
Citaat:
zie ik even niet zitten voor nu. Maar ik heb simpelweg de achtergrond die je hier in deze topic kan zien, met de datum, tijd en dag notatie (in het nederlands..) gedeeltelijk afgekapt aan de zijkanten, zoals eerder opgemerkt... 't is het design... En ik kan zelf bij de instellingen van LockInfo instellen of ik mn mail, kalender etc. wil zien.. komt alleen tevoorschijn als er sprake is van een melding. En ik tenslotte heb ik onderaan een slider... met de tekst 'ontgrendel' erin... ik vind het helemaal geweldig! |
|
|||
|
|||
Citaat:
Eerder in dit topic is al uitgelegd hoe je dit kunt aanpassen. Alleen omdat ik hem dmv een plugin voor lockinfo heb geplaatst weet ik niet hoe en waar ik dit kan aanpassen. Iemand enig idee? BVD, Jopy |
|
|||
|
|||
Het is het design... (het hoort zo...) Wat ik wel irritant vind is dat als je lockscreen geroteerd is, dat typography dan niet in het midden zit, maar uit het midden... (links uitgelijnd) dáár zou de auteur wel wat aan moeten doen.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Typohone 4
Vele kennen deze thema voor de Iphone wel via Cydia (Typohone 4) nu is het enkel dat ik dat ontgrendel van de iphone zelf door het Unlock van dit thema zie, wel heb ik de clock weg kunnen halen met clock hide. Ook hoorde ik dat Lock killer of zo beschickbaar was, maar de source die ik dan moet toevoegen (cydia.touch-mania.com) werkt niet, en daar zou die in staan volgens vele. Heeft iemand enig idee hoe ik de Ontgrendel van de iphone zelf weg kan halen? Sergio |
|
|||
|
|||
Stomme vraag maar ik heb hem gedownload via die source, maar er veranderd niks!
kan iemand me misschien helpen? Laatst gewijzigd door SergioEdelman; 09-11-10 om 14:52. |
|
|||
|
|||
Ik weet dat Clear Lockscreen iOS 4 uit Cydia die ontgrendel-tekst meteen wegwerkt (via Winterboard)
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
alles werkt naar behoren
|
|
||||
|
||||
// Discussies samengevoegd.
iPhone 2G UK iOS 3.1.3 Jailbreak by RedSn0w / iPhone 4 32GB iOS 4.2.1 Jailbreak by RedSn0w MacBook Pro 15,4" OSX 10.6.6 / iMac 20" OSX 10.6.6 / iPad 3G 32GB iOS 4.2.1 Stuur me geen privé-berichten met vragen, ik negeer ze. Gebruik liever de zoekfunctie en de Wiki (Begrippen|Handleidingen)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Source kon niet gevonden worden De aangegeven source kon niet worden gevonden. Dit kan gebeuren, wanneer een Installersource wordt toegevoegd (deze worden niet ondersteunt). Cydia kan alleen met exacte volledige URLs omgaan. Voor het geval u een repository host en problemen ondervindt, neemt u contact op met de auteur van Cydia. Hoe verhelp ik dit? |
|
|||
|
|||
Ik heb Clear Lockscreen iOS 4 geïnstalleerd en nu staat er ipv de twee pijltjes die naast unlock staan een slotje. En dit ziet er toch minder gelikt uit.... Heeft iemand een oplossing dat ik de pijltjes weer krijg?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Bij mij waren toen in 1x ook die teksten weg en de twee pijltjes weer terug |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
heeft iemand enig idee hoe ik die slide to killer ofzo download? want sourche Cydia.touch-mania.com toevoegen werkt simpel weg gewoon niet :S zegt die elke keer.
|
|
|||
|
|||
ik krijg dat slotje ook niet weg, iemand enig idee?
EDIT: heb alles nog eens doorgelezen en het is allemaal gelukt ziet er echt mooi uit, bedankt allemaal! Laatst gewijzigd door redOz; 16-11-10 om 18:36. |
Er zijn 5 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 5 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
typophone 4 | joeriii | Jailbreak apps en thema's | 3 | 14-02-11 16:58 |
Slider verwijderen van Typophone theme | Datamonster | Jailbreak apps en thema's | 16 | 14-10-10 19:24 |
|
|