Typophone 4 discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) ik stoot meteen op een (klein) probleempje programma werkt perfect, clear lockscreen en hide clock doet het MAAR wanneer ik nu een sms ontvang, komt ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
ik stoot meteen op een (klein) probleempje
programma werkt perfect, clear lockscreen en hide clock doet het MAAR wanneer ik nu een sms ontvang, komt de originele 'Bekijk' weer terug onder de 'Unlock' van mn mooie thema iemand die hier raad mee weet? Laatst gewijzigd door rafpbr; 17-11-10 om 00:16. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Precies hetzelfde probleem als rafpbr, iemand een oplossing?
|
|
|||
|
|||
Post lezen! 1e pagina staat wat in over slide to unlock killer en de repo...
|
|
|||
|
|||
Klopt, het verwijderen van 'slide to unlock' (in mijn geval 'ontgrendel') is ook gelukt! Het gaat er nu om dat de tekst 'bekijk' bij het ontvangen van een sms of een bericht van Whatsapp ook verwijdert kan worden.
|
|
|||
|
|||
Heb ik volgens mij helemaal geen last van. Ik wacht de volgende sms wel even af...
|
|
|||
|
|||
Het kan zijn dat je het niet ziet, staat namelijk precies achter 'unlock'
|
|
|||
|
|||
Kan dat hele slide killer ding niet vinden.. maar zal wel aan mij liggen.. heb de stappen van het toevoegen e.d. toegepast, maar kom er niet uit..
Plus dat de extra dingen die ik toevoeg, bijvoorbeeld rainbow color slider ook niet werken, naast Typophone. Help? iemand?
|
|||
|
|||
Neem dat ligt niet aan jou. ik heb net een herstel uitgevoerd, en nu kan ook ik die repo niet toevoegen. ik denk dat de site down is ofzoiets.
is er iemand die daar meer van weet? het gaat om de source: cydia.Touch-mania.com of is die misschien verplaatst? |
|
|||
|
|||
HALLOOOOOOOO...
iStrings misschien downloeden |
|
|||
|
|||
Sorry hoor, maar ik ken niet heel cydia, en het zoeken vind ik ook niet altijd even geweldig.
Istrings kende ik dus totaal niet, maar bedankt voor de tip. ziet er goed uit! en bedankt voor je subtiel reageren... |
|
|||
|
|||
Wacht even, volg het niet helemaal..
Wat is Istrings dan? en wat doet 't? |
|
|||
|
|||
Zoek het anders even op in cydia. Daar staat precies bij wat het doet. En Google wil soms ook wel
Helpen. |
|
|||
|
|||
sinds IOS 4.2 knippert mijn typophone 4, hij werkt gewoon maar waar de tijd staat komt om de seconde 88:88 te staan. iemand een idee hoe ik dit moet oplossen?
opgelost door de css aan te passen Laatst gewijzigd door mysense; 26-11-10 om 17:24. |
|
||||
|
||||
Citaat:
iStrings werkt hier niet, heb al vanalles geprobeerd om de "Ontgrendel" weg te krijgen, zonder succes. |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
bij mij heb ik dat als ik typophone 4 op de achtergond heb dat de bovenste tijd staat 2 sec goed en dan loopt daar iets doorheen en ziet het er niet uit? heeft iemand dat ook?
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
@youneedstyle : kijk hier eens http://angelman8.deviantart.com/art/...ne-4-175481865 staan een paar oplossingen (wel int engels)
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik heb iFile, waarmee ik ondertussen in de verschillende directories kan, en heb ook kleine dingetjes aangepast (bijv. 12-24h instelling klok unlockscherm). Een foto zoals hierboven heb ik via iTunes in mijn toestel geplaatst, deze komt dan als aparte map (die ik Wallpaper heb genoemd) onder de Filmrol te staan. Nu wil ik dus deze foto als achtergrond in de Typophone unlock scherm ipv de zwarte achtergrond, maar dit lukt dus niet. Heb gisteren allerlei tips gelezen, en ik kom niet verder dan in de vermoedelijk juiste directory van ../user unlock theme...;
In Winterboard heb ik User Unlock background aangeklikt. De volgende link leek me nuttig, maar ik kom niet verder dan stap 5; dwz als ik een foto als achtergrond wil die niet in Filmrol staat.. klik Laatst gewijzigd door AG78; 18-12-10 om 13:36. |
Er zijn 6 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 6 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
typophone 4 | joeriii | Jailbreak apps en thema's | 3 | 14-02-11 16:58 |
Slider verwijderen van Typophone theme | Datamonster | Jailbreak apps en thema's | 16 | 14-10-10 19:24 |
|
|