Lockinfo: niet weergeven als er niks is discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik gebruik sinds kort Lockinfo en het is echt geweldig Maar wat ik me af vroeg: Kun je lockinfo volledig verbergen als er geen meldingen ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Lockinfo: niet weergeven als er niks is
Ik gebruik sinds kort Lockinfo en het is echt geweldig Maar wat ik me af vroeg: Kun je lockinfo volledig verbergen als er geen meldingen zijn? Ik zie wel dat je per sectie dat aan kunt geven, maar dan is nog steeds die donkere achtergrond zichtbaar. Kan ook die achtergrond verborgen worden als er geen berichten te tonen zijn?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
tijd in lockinfo, lockscreen klopt niet met agenda | bernardwelkers | Jailbreak apps en thema's | 1 | 17-12-11 13:14 |
LockInfo en BackGrounder installeren lukt niet | Roccade | Jailbreak apps en thema's | 13 | 19-08-10 09:12 |
Webpagina niet goed weergeven | Frankievs | Odido (T-Mobile) | 2 | 07-04-10 22:44 |
niks horen als ik met iemand praat door de Iphone( speaker defect? ) | AhmedSamet | iPhone algemeen | 5 | 08-02-10 19:59 |
Foto: foto's op tv weergeven lukt niet | recife | Muziek, foto & video | 4 | 14-12-09 17:24 |
|
|