foto's op tv weergeven lukt niet discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik sluit de iphone aan op de tv via de headphone uitgang naar de tv met drie stekkers rood geel en wit. De tv uitvoer ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
foto's op tv weergeven lukt niet
Ik sluit de iphone aan op de tv via de headphone uitgang naar de tv met drie stekkers rood geel en wit.
De tv uitvoer staat aangevinkt bij mijn instellingen op de ihone.Lukt niet om fotos op tv weer te geven (ext 1 ext 2 kanaal 0)terwijl dit wel lukt met mijn ipod(classic 80gb) Wie kan me zeggen wat ik fout doe of hoe ik dit kan oplossen. Ik heb een 3gs 32gb. Alvast bedankt |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Staan je settings voor TV Out goed? TV Signal zou op PAL moeten staan.
|
|
|||
|
|||
Bedankt voor je reactie.ja mijn tvsignaal stond op pal. Dus helaas dit is het ook niet
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|||
|
|||
Volgens mij heb je helemaal gelijk. Bedankt!!!
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Mac OS X: Foto's uit iPhone halen lukt niet. | forum.bericht | Desktop-applicaties | 16 | 11-06-16 09:40 |
Foto's overzetten nr computer lukt niet | jsea | iTunes | 18 | 22-12-11 11:28 |
foto's uit fotobibliotheek verwijderen lukt niet? | sander01 | Muziek, foto & video | 9 | 16-11-11 23:29 |
Foto van het album weergeven? | basicboy | Muziek, foto & video | 3 | 07-04-11 23:29 |
Foto's op alfabeth weergeven | wijnstudio | Muziek, foto & video | 1 | 17-10-09 23:12 |
|
|