AppFlow: bekijk geďnstalleerde applicaties als CoverFlow discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) en als je appflow weer de-instaleerd dan ben je het icoontje weather bv kwijt of lag het aan weather fix app.? in iedergeval zie ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
en als je appflow weer de-instaleerd dan ben je het icoontje weather bv kwijt of lag het aan weather fix app.? in iedergeval zie ik hem niet meer tussen mijn andere icoontjes staan, iemand een oplossing?
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
ja,Poof installeren en daar weer zichtbaar maken.
|
|||
|
|||
dank voor je tip, werkt weer!
|
|
|||
|
|||
AppFlow
Hallo Mensen,
Ik heb AppFlow gedownload om hier uiteraard gebruik van te maken. Echter als ik hem open om de apps toe te voegen dan gaat hij direct weer terug naar het Springboard. Kan dus uiteindelijk hier niets mee. Iemand hier ervaring mee die me op weg kan helpen? Ik ben vanavond op het feestje, dus dan kan je me ook helpen Ik hoor het van jullie.
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Windows: Applicaties gaat weg als ik sync op Itunes | aliteker | iTunes | 2 | 11-05-11 08:25 |
Categories: organiseer je geďnstalleerde applicaties in mappen [Cydia] | samtje | Jailbreak apps en thema's | 166 | 29-01-10 18:36 |
Mac OS X: probleem; coverflow | nutty75 | iTunes | 5 | 01-08-08 19:25 |
|
|