//

Wallpaper Unlockscherm

Wallpaper Unlockscherm discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo hallo! Ik ben Timo en ik ben heel blij met mijn iPhone. Maar nu krijg ik met geen mogelijkheid de achtergrond van mijn unlockscherm ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak apps en thema's
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 28-05-08, 17:13
Timoow Timoow is offline
• iOS 7.0.6
• 7.0.6
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2008
Locatie: Hilversum
Berichten: 31
Red face Wallpaper Unlockscherm

Hallo hallo!

Ik ben Timo en ik ben heel blij met mijn iPhone. Maar nu krijg ik met geen mogelijkheid de achtergrond van mijn unlockscherm gewijzigd.
Ik heb al meerdere keren een foto geselecteerd onder opties en toch blijft de "oude" foto staan.

Iemand enig idee hoe dat op te losse valt?

Oh ja en nu je me toch an het helpen bent : ik kan ook nergens in iTunes (die op mijn iPhone staat) inloggen op mijn account. Dus na het aanklikken van "Koop" in iTunes blijf ik de melding krijgen dat er geen account geactiveerd is. Weet je dat misschien ook op te lossen?

Dank je wel!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 28-05-08, 17:22
PauluS87's schermafbeelding
PauluS87 PauluS87 is offline
• iOS 4.3.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Sneek (Friesland)
Berichten: 622
Standaard

Even je iPhone terug zetten naar de fabrieksinstellingen in je algemene opties. Dit werkte bij mijn neefje wel altijd als dit probleem voorkwam
__________________
Iphone 3GS 16GB White - New Bootrom - 4.0 Jailbreaked and Unlocked
  #3  
Oud 28-05-08, 18:21
Timoow Timoow is offline
• iOS 7.0.6
• 7.0.6
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2008
Locatie: Hilversum
Berichten: 31
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PauluS87 Bekijk bericht
Even je iPhone terug zetten naar de fabrieksinstellingen in je algemene opties. Dit werkte bij mijn neefje wel altijd als dit probleem voorkwam
Okee, maar moet ie dan niet weer ge-unlocked worden?
  #4  
Oud 28-05-08, 18:25
iMario's schermafbeelding
iMario iMario is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.1.2
• 8.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: /SpringBoard
Berichten: 6.160
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Timoow Bekijk bericht
Okee, maar moet ie dan niet weer ge-unlocked worden?
tuurlijk niet. lol
__________________
Game Center ID ORIONSFKNBELT
  #5  
Oud 28-05-08, 21:29
ButcherJF's schermafbeelding
ButcherJF ButcherJF is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.2
• iPadOS 16.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Er gaat niets boven Groningen
Berichten: 3.580
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PauluS87 Bekijk bericht
Even je iPhone terug zetten naar de fabrieksinstellingen in je algemene opties. Dit werkte bij mijn neefje wel altijd als dit probleem voorkwam
Bij mij niet. En ook mijn springboard(s) zijn op één hoop geveegd. Niet blij dus, duidelijk niet dé tip -voor mij.

Weet iemand waar de in gebruik zijnde wallpaper (unlockscreen) precies staat? En moet er dan ook nog ergens een plist aangepast? Ik krijg nl. ook niet meer een van mijn foto's als unlockscreenwallpaper.
__________________
=> geen vragen via PB svp Zoeken op het forum geen vragen via PB svp <=
  #6  
Oud 29-05-08, 16:58
ButcherJF's schermafbeelding
ButcherJF ButcherJF is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.2
• iPadOS 16.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Er gaat niets boven Groningen
Berichten: 3.580
Standaard

Heb het gevonden.
In /private/var/mobile/Library/Customize/ staat een aantal mapjes, waaronder (bij mij) OriginalBackup. Daarin staan weer allerlei mappen, waaronder LockscreenWallpaper. De .png die daarin staat heb ik hernoemd (_OLD toegevoegd) en de achtergrond die ik wilde heb ik naar het origineel genoemd. Vervolgens in Customize via Customize Images/Sounds => Wallpaper => LockscreenWallpaper => OriginalBackup kreeg ik de mogelijkheid het bewuste plaatje als achtergrond te selecteren. Hehe......

Overigens: expres vorige post niet geëdit omdat daarmee de TS misschien mijn (zijn?) oplossing misloopt.
  #7  
Oud 29-05-08, 21:15
Timoow Timoow is offline
• iOS 7.0.6
• 7.0.6
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2008
Locatie: Hilversum
Berichten: 31
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ButcherJF Bekijk bericht
Heb het gevonden.
In /private/var/mobile/Library/Customize/ staat een aantal mapjes, waaronder (bij mij) OriginalBackup. Daarin staan weer allerlei mappen, waaronder LockscreenWallpaper. De .png die daarin staat heb ik hernoemd (_OLD toegevoegd) en de achtergrond die ik wilde heb ik naar het origineel genoemd. Vervolgens in Customize via Customize Images/Sounds => Wallpaper => LockscreenWallpaper => OriginalBackup kreeg ik de mogelijkheid het bewuste plaatje als achtergrond te selecteren. Hehe......

Overigens: expres vorige post niet geëdit omdat daarmee de TS misschien mijn (zijn?) oplossing misloopt.
Super! Dank je wel! Alleen weet ik niet waar ik met WinSCP mijn zelfgemaakte foto's kan vinden.

En hoe zet ik mijn favoriete foto nou in de plaats van de huidige Lockscreenwallpaper?

Ben nog redelijk nieuw namelijk.
  #8  
Oud 29-05-08, 22:20
ButcherJF's schermafbeelding
ButcherJF ButcherJF is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.2
• iPadOS 16.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Er gaat niets boven Groningen
Berichten: 3.580
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Timoow Bekijk bericht
Super! Dank je wel! Alleen weet ik niet waar ik met WinSCP mijn zelfgemaakte foto's kan vinden.

En hoe zet ik mijn favoriete foto nou in de plaats van de huidige Lockscreenwallpaper?

Ben nog redelijk nieuw namelijk.
Als je je iPhone -via USB- aansluit op je pc, geeft ie dan de melding dat er een camera is aangesloten? Of misschien via 'Mijn computer', zie je dan je iPhone? Haal de foto's naar je pc, kies degene uit die je als wallpaper wilt gebruiken en doe dan de procedure die ik hierboven omschreef. Het blijft omslachtig, zou gewoon via de foto-optie moeten kunnen, maar helaas...
  #9  
Oud 09-06-08, 06:45
Belgboy Belgboy is offline
• iOS 2.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 36
Standaard

Ik heb hetzelfde probleem. Ik kan wel de wallpaper op mijn unlockscherm veranderen, maar niet met met zelfgemaakte foto's.

De fabrieksinstellingen geven bij mij geen verbetering.
  #10  
Oud 09-06-08, 08:08
PauluS87's schermafbeelding
PauluS87 PauluS87 is offline
• iOS 4.3.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Sneek (Friesland)
Berichten: 622
Standaard

Oke nou, dan vind ik dat van mijn zijde een beetje vreemd. Als het bij jullie niet werkt dan kan ik ook nog weinig doen..
  #11  
Oud 16-06-08, 20:04
Niekie's schermafbeelding
Niekie Niekie is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 150
Standaard

Flickr: Quality Iphone Wallpapers

  #12  
Oud 24-06-08, 18:44
jeremy14's schermafbeelding
jeremy14 jeremy14 is offline
• iOS 5.0.1
• 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Wassenaar
Berichten: 425
Stuur een bericht via MSN naar jeremy14
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ButcherJF Bekijk bericht
Heb het gevonden.
In /private/var/mobile/Library/Customize/ staat een aantal mapjes, waaronder (bij mij) OriginalBackup. Daarin staan weer allerlei mappen, waaronder LockscreenWallpaper. De .png die daarin staat heb ik hernoemd (_OLD toegevoegd) en de achtergrond die ik wilde heb ik naar het origineel genoemd. Vervolgens in Customize via Customize Images/Sounds => Wallpaper => LockscreenWallpaper => OriginalBackup kreeg ik de mogelijkheid het bewuste plaatje als achtergrond te selecteren. Hehe......

Overigens: expres vorige post niet geëdit omdat daarmee de TS misschien mijn (zijn?) oplossing misloopt.

Bij mij staat onder die map helemaal niks,
heb alles geprobeerd, Reset all settings, jou manier, foto verwijdert via openSSH en weer trg gezet, gewoon op de standaard manier. niks helpt staat het neiet ergens in een .plist ofso waar je hem handmatig kan verwijdderen??? please help heb nu echt een oerlelijke wazige achtergrond..
  #13  
Oud 25-06-08, 10:24
dendirk's schermafbeelding
dendirk dendirk is offline
• iOS 8.0.2
• 8.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: Merksem, Belgie
Berichten: 376
Stuur een bericht via MSN naar dendirk
Standaard

hebben jullie misschien samen Summerboard en Customize er op gehad en dan 1 van de 2 gedeinstalleerd?

ik had dat ook na installatie customize liep het fout
__________________
All work and no play makes Dirk a dull boy
  #14  
Oud 19-08-08, 17:32
ninacollins ninacollins is offline
• iOS 6.0.2
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Bussum
Berichten: 21
Standaard

Ik heb ook een vraag over mijn unlockscreen. Ik heb ooit Customize gedownload en daarmee een them geinstalleerd. Dit thema heb ik weer vervangen door een ander thema, maar in het unlockscreen blijft het plaatje van de het oude thema staan! Nu zit ik elke keer tegen een lelijk plaatje aan te kijken. Ik heb inmiddels Customize eraf gegooid en Winterboard geinstalleerd maar ook daar krijg ik het niet voor elkaar om het plaatje te vervangen. Kan iemand mij helpen?

Alvast thanks!
  #15  
Oud 22-08-08, 18:57
sNicker's schermafbeelding
sNicker sNicker is offline
 
• Ik heb geen iPad
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 124
Standaard

Ik ben met WinSCP in /private/var/mobile/Library terecht gekomen, waar ik een LockScreen.jpg tegenkwam. Ik heb deze verwijderd, en nu kan ik weer elke Wallpaper kiezen die ik wil!
  #16  
Oud 25-08-08, 14:41
ash ash is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 9
Standaard Probleem unlocksreen help svp

Hallo allen,

Ik ben erg blij met mijn iphone 8 gb met de firmware 2.0. Maar helaas krijg ik mijn wallpaper of foto niet meer veranderd die ik krijg te zien bij het unlockscreen. Ik heb bij instellingen herstel alle instellingen gedaan (want dat had ik ergens gelezen op dit forum dat het mischien zou helpen) maar geen succes. Wat nu?
  #17  
Oud 28-08-08, 06:58
junkyjump's schermafbeelding
junkyjump junkyjump is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Lebbeke
Berichten: 71
Standaard

Dé oplossing,zoals eerder al gezegd door ButcherJF maar wat uitgebreider en wie niet met die SSH en winscp kan werke,geen zorgen heb je niet van doen

Amai wa was me da!

Eerst zitte sukkele me die ssh en winscp wa langs geen kante lukte
===> iphonebrowser!!(kun je gratis downloaden) is net hetzelfde maar is gewoon via usb-kabel
Dan customize erafgezwierd
Je opent iphonebrowser, neemt privat/var/mobile/library en dan moet je rechts in het andere kaderke kijken naar 'lockbackground.jpg' en dit bestand verwijderen, meteen je iphone aan en uitzettenen en het stom kl*teding is weg

Mijn bijdrage aan de Noorderburen
Ik mag nekeer iets terug doen eh
  #18  
Oud 28-08-08, 11:26
ash ash is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 9
Standaard

je bent een held
  #19  
Oud 10-12-08, 23:00
T509 T509 is offline
• iOS 1.1.4
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 2
Standaard

iphonebrowser...
bestaat er zo iets ook voor op mac?
  #20  
Oud 11-12-08, 00:04
junkyjump's schermafbeelding
junkyjump junkyjump is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Lebbeke
Berichten: 71
Standaard

MobileFinder downloaden via cydia
Openen en dan op ~ klikken dan library nemen en dan volledig naar onderen scrollen
Daar onderaan vind je 'lockbackground.jpg' dat dus aanklikken en dan benden file nemen en dan deleten
iPhone herstarten en dan zal je wallpaper terug die wereldbol zijn en die kun je dan terug veranderen via de normale manier

Is een andere manier dat ik heb ontdekt,geen ssh,geen aansluiting op pc/mac,niets
Werkt perfect
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Weer + nieuws op unlockscherm bengt Jailbreak apps en thema's 2 15-10-10 19:41
iPhone blijft hangen op unlockscherm Ja101 iPhone algemeen 6 04-12-08 15:14
wallpaper app. gebruikt echte wallpaper als icoon xzero Jailbreak apps en thema's 0 02-04-08 21:13
Wallpaper ArB Ringtones en Wallpapers 1 02-02-08 00:49
[1.1.3] Wallpaper david007 Unlock [archief] 6 28-01-08 17:50

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:58.