Features werkt niet meer. discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Nadat ik vorige week om verschillende redenen mijn iPod heb ge-downgrade naar iOS 4.0, heb ik weer uit cydia 'features' geïnstalleerd en alles aangezet in ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Features werkt niet meer.
Nadat ik vorige week om verschillende redenen mijn iPod heb ge-downgrade naar iOS 4.0, heb ik weer uit cydia 'features' geïnstalleerd en alles aangezet in cydia. Wat is nu het probleem? Als ik dubbel op de home knop druk komt er in beeld welke Apps er open staan. Nu opeens niet meer! Als ik 2x druk gebeurt er juist niets! Wel blijven alle Apps openstaan!
Hoe kan ik dit oplossen? Alvast bedankt! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Features moet je activeren via Winterboard geloof ik. Installeer dat ook eens en probeer het daarmee.
|
|
|||
|
|||
Ja, allemaal gedaan, vorige week werkte het nog... En nu?
Alvast bedankt! |
|
||||
|
||||
Zoek in iFile of met OpenSSH naar /System/Library/CoreServices/SpringBoard.app/N72AP.plist
In dit bestand staan allerlei features die je iPod heeft, zoals bijvoorbeeld bluetooth: <key>bluetooth</key> <true/> Bluetooth staat natuurlijk standaard aan, maar op deze manier kun je ook andere features toevoegen: Multitasken: <key>multitasking</key> <true/> Achtergrond: <key>homescreen-wallpaper</key> <true/> Muziek en Video samengevoegd, net als op de iPhone: <key>unified-ipod</key> <true/> Deze dingen kun je stuk voor stuk toevoegen. Even respringen en je kunt ze gebruiken. Succes! |
|
|||
|
|||
Bedankt voor het snelle antwoord!
Maar helaas, dat bestand bestaat niet of moet ik het zelf toevoegen? Groeten! |
|
|||
|
|||
Verborgen mappen/bestanden stond op ontzichtbaar. Nu heb ik het gevonden en de keys erbij gezet zowel helemaal onderaan als onder de andere keys. Elke keer geeft hij echter de melding: het bestand: N72AP.plist kon niet worden geschreven.
Wat nu te doen? Alvast bedankt! |
|
|||
|
|||
Ik kan dat n72ap.plist nergens vinden!
|
|
||||
|
||||
Misschien heb je een gecrackte versie van iFile per ongeluk, markiesaus, want daarmee geef hij die melding.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone laadt niet meer op, wel melding, dfu werkt niet | iTim | iPhone algemeen | 4 | 08-03-10 22:27 |
App werkt niet meer/kan niet opnieuw installeren | bjakkers | iPhone Apps | 4 | 09-11-08 20:00 |
Iphone werkt niet meer, start niet meer op... | Brianvdz | Archief | 1 | 27-10-08 13:46 |
Kan niet meer op FTP inloggen, installer werkt niet | dennis3 | iPhone algemeen | 0 | 07-05-08 18:14 |
Netwerk Selectie werkt na upgrade naar 1.1.4 via Ziphone werkt niet meer. | m190677s | Unlock [archief] | 2 | 18-03-08 16:19 |
|
|