sbrotator4 probleem discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo allemaal,ik heb sbrotator4 geinstalleerd maar het scherm komt bij mij niet in landscape, ik heb in de settings enable aanstaan maar hij doet dus ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
sbrotator4 probleem
hallo allemaal,ik heb sbrotator4 geinstalleerd maar het scherm komt bij mij niet in landscape, ik heb in de settings enable aanstaan maar hij doet dus nog niets,
weet iemand wat ik verkeerd doe of zijn er andere tips? alvast bedankt voor hulp |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Staat er een slotje op je status bar ?
|
|
|||
|
|||
nope ,ik zie dat ding bovenin niet eens
|
|
||||
|
||||
en als je in Cydia hem opnieuw installeert??
|
|
|||
|
|||
ook geprobeerd ,maar niets helpt,dit zie ik in het menu.
|
|
||||
|
||||
zet rotation duration eens op 0.4
|
|
|||
|
|||
werkt ook niet,,maar bedankt voor t meedenken,hopenlijk nog verdere tips
|
|
||||
|
||||
Portrait Rotation uitzetten
|
||||
|
||||
Wat misschien zou kunnen werken is:
verwijder hem van je iPhone, start dan je iPhone helemaal opnieuw op, installeer hem dan opnieuw en start dan nogmaals je iPhone opnieuw op. misschien dat het dan wel werkt. Dat is denk ik niet het probleem, want bij mij staat dat ook gewoon aan. |
|
|||
|
|||
helaas ook niet , wat zijn precies alle instellingen eigenlijk? en de activator moet aanstaan toch ? op bv 'shake'
|
|
||||
|
||||
Dat is dus je probleem!
activator moet niet aangevinkt zijn op iets. jij hebt nu ingesteld dat die pas gaat draaien als je je iPhone schud, dat moet je dus uitzetten. Ik denk dat dan je probleem wel opgelost is |
|
|||
|
|||
helaas ook met dat uit draait hij niet, heb hem er ook al verschillende malen op en af gezet
|
|
||||
|
||||
Sorry dat kan ik helaas niets meer bedenken... vreemd.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Netwerk probleem en ander probleem | Dannybevers | iPhone algemeen | 0 | 21-11-09 01:19 |
Windows: Itunes probleem of Firmware 3.1 probleem ? | satfreak1969 | iTunes | 0 | 22-09-09 16:05 |
iTunes Wi-Fi music store probleem en sms app probleem | bart2jes | Wi-Fi | 0 | 24-06-09 23:11 |
|
|