Waar zijn de contactfotos opgeslagen? discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Heren en/of dames, Ik heb een mooie foto gemaakt met mijn iphone voor mijn contacten. Nu heb ik deze gemaakt tijdens het toevoegen van een ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Waar zijn de contactfotos opgeslagen?
Heren en/of dames,
Ik heb een mooie foto gemaakt met mijn iphone voor mijn contacten. Nu heb ik deze gemaakt tijdens het toevoegen van een contact. Nu wil ik deze op mijn pc hebben, maar hij staat dus niet tussen mijn fotoroll. Ook via de pc zie ik hem niet. Waar staan deze contact fotos opgeslagen? Want dan probeer ik hem er wel af te halen met WinScp! Alvast bedankt voor de reacties. N2 |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
/var/root/Library/AddressBook/AddressBookImages.sqlitedb
|
|
||||
|
||||
bedankt sleeps,
ik ga eens kijken of ik ze er af kan krijgen! n2 |
|
|||
|
|||
Vrij late reactie mss
Maar voor ik eraan begin te prutsen: is er een eenvoudiger manier (via de iphone zelf) deze fotos in de album te steken? Groeten |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Waar worden Apps opgeslagen | BlackPhone3G | iPhone Games | 0 | 28-01-11 15:00 |
Waar worden wallpapers die via Cydia zijn geïnstalleerd opgeslagen? | Berwin | Jailbreak apps en thema's | 5 | 27-01-10 17:03 |
FW 2.x: Waar zijn ze? | sancaman | Jailbreak [archief] | 3 | 15-04-09 23:41 |
Waar worden je repo's opgeslagen? | chonazz | iPhone algemeen | 14 | 09-03-08 22:35 |
|
|