Waar worden Apps opgeslagen discussie in iPhone Games forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, ik ben al een tijdje opzoek naar de plaats waar mijn gedownloade apps worden opgelsagen op mijn windows computer. weet iemand hier een antwoordt ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Waar worden Apps opgeslagen
Hallo,
ik ben al een tijdje opzoek naar de plaats waar mijn gedownloade apps worden opgelsagen op mijn windows computer. weet iemand hier een antwoordt op? alvast bedankt [EDIT] sorry jongens ik heb het nu ondertussen gevonden dankzij de Mac veris evan deze topic kwam ik op een idee. reageren is niet meer nodig. Laatst gewijzigd door BlackPhone3G; 28-01-11 om 15:32. Reden: Antwoordt gevonden |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Foto: Fotos worden gekanteld opgeslagen | Eps)Q | Muziek, foto & video | 5 | 17-09-10 14:14 |
Foto's worden niet opgeslagen | dzidoo | Muziek, foto & video | 2 | 10-05-10 22:37 |
Waar worden wallpapers die via Cydia zijn geïnstalleerd opgeslagen? | Berwin | Jailbreak apps en thema's | 5 | 27-01-10 17:03 |
Waar worden je repo's opgeslagen? | chonazz | iPhone algemeen | 14 | 09-03-08 22:35 |
|
|