Fotos worden gekanteld opgeslagen discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Heel irritant probleem; zie titel topic. En nee, het ligt niet aan de houding van het toestel tijdens het maken van de foto. iemand een ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Fotos worden gekanteld opgeslagen
Heel irritant probleem; zie titel topic.
En nee, het ligt niet aan de houding van het toestel tijdens het maken van de foto. iemand een idee waar dit aan ligt? Alvast dank! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Het ligt sowieso aan de jailbreak.
|
|||
|
|||
Thanks voor je reactie, toestel waarmee het gebeurde heeft echter geen JB ondergaan.
edit: aanvulling; niet mijn toestel maar die van een kennis Laatst gewijzigd door Eps)Q; 26-08-10 om 11:19. |
|
||||
|
||||
Citaat:
Nee dan weet ik het niet. Ik herinner me nu plots vaag dat dat eens gebeurt is toen ik nog geen jailbreak had, en ik denk ook met een 3G. Maar dat zal dan vanzelf overgegaan zijn. Anders, maar dat zal wel al geprobeerd zijn, moet je eens een reset doen (reboot: beide knoppen 20s indrukken). Als dat niets doet, zie ik maar twee oplossingen: restoren in iTunes, of een fotobewerkingsprogramma installeren waarmee je foto's kan roteren. Maar dta is natuurlijk een lastige zaak. |
|
|||
|
|||
Ik heb het probleem ook. MEGA irritant.
Iedereen denkt dat je ze in het otje neemt. Alle foto's op zn kop of op zn kant doorsturen. |
|
|||
|
|||
hoi firestarter.
paar x aan en uit, en het was bij mijn kennis opgelost wat natuurlijk belachelijk is, maar daar hebben we het maar niet over hè |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Waar worden Apps opgeslagen | BlackPhone3G | iPhone Games | 0 | 28-01-11 15:00 |
Foto's contacten worden niet opgeslagen | sixel | Muziek, foto & video | 0 | 22-08-10 17:02 |
Foto's worden niet opgeslagen | dzidoo | Muziek, foto & video | 2 | 10-05-10 22:37 |
Stocks, Weather...worden niet opgeslagen ? | widescreen | Unlock [archief] | 11 | 11-04-08 23:31 |
Waar worden je repo's opgeslagen? | chonazz | iPhone algemeen | 14 | 09-03-08 22:35 |
|
|