We farm! discussie in iPhone Games forum; ( verdwijnt na registratie ) We farm is inmiddels verkrijgbaar alleen in de canadese itunes store. Met mijn canadese account heb ik deze gedownload en ben ik begonnen met spelen. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
We farm!
We farm is inmiddels verkrijgbaar alleen in de canadese itunes store. Met mijn canadese account heb ik deze gedownload en ben ik begonnen met spelen. Lijkt erg op we rule en is ook even leuk.
Zijn er al meerder die deze game spelen? Je kunt mij toevoegen in ieder geval: technoslet Ook mijn vriendin speelt het: Zeist15 Seeya in we farm |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Add me x360junkie
|
|||
|
|||
mijn vriendin speelt deze ook haar naam voeg maar toe: cristelsssfarm
Laatst gewijzigd door japio84; 18-08-10 om 21:46. Reden: foutje |
|
|||
|
|||
Voeg toe: scantraxrootz
|
|
|||
|
|||
Die van mijn dochter: Alkenore
|
|
|||
|
|||
ik wil hem ook voor de ipad maar krijg met geen mogelijkhed een canadees itunes account aangemaakt
|
|
|||
|
|||
Add me: EnzymeX1
|
|
|||
|
|||
We Farm is nu ook in de Nederlandse App Store te downloaden. Ben benieuwd. Voeg me gerust toe: Nirak2.
|
|
|||
|
|||
Yeah, meteen gedownload! voeg me toe! Siqy
|
|
|||
|
|||
oke, ook maar op de iPad gezet voeg maar toe: ashcat4me
Mijn normale id is altijd ashcat4you maar die was al bezet.....dus dan maar ashcat4me gemaakt ) Ik ga jullie toevoegen! PS: de Free Gold site werkt niet??? Op We Rule ook niet..... Laatst gewijzigd door Ashcat; 29-07-10 om 22:29. |
|
|||
|
|||
DanielCGU, voeg maar toe
|
|
|||
|
|||
Ik ben ook van de partij! Heb nu al een paar van We Rule en zal er een paar hier toevoegen.
Greetz remcootje |
|
|||
|
|||
Lachen. Heb hem ook gedownload. Speelde altijd We Rule, maar dit ziet er grafisch toch iets leuker uit.
Username: Smiggel |
|
|||
|
|||
Oke...deze gaan we na we rule, tap resort, tapstore en godfinger ook maar spelen..
Just add me: Neo634 See you.... |
|
|||
|
|||
Citaat:
Tapstore overigens zit echt weinig uitdaging in. Je kan niet bij anderen "shoppen" en vice versa. Overigens zit ik daarmee wel level 24 maar waar doe je het voor. We rule en farm is toch stukken leuker. Enne, je bent al ge-add automatisch |
|
|||
|
|||
Citaat:
Altijd leuk om hartelijk welkom geheten te worden.... Zie dat je al lvl 25 bent....gedownd via usa itunes? Ik zit nu al 3 uren achter we farm om lvl 10 ofzo te halen maar zit nu nog maar op 5... Maar zoals altijd gaan we gewwoon door..... GreetZ Edit: haha...in een keer van lvl 5 naar bijna lvl 8.... Laatst gewijzigd door keymaker; 01-08-10 om 00:23. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Canadese itunes dus Succes met we farm!!! |
|
|||
|
|||
heb het ook
ysbloem is de naam;-) |
|
|||
|
|||
ook maar aangemaakt
account: rensiejjj |
|
|||
|
|||
Ben ook van de partij: Fotoreen
|
Labels |
we farm |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
We Rule en We Farm praatjes | Ashcat | iPhone Games | 316 | 25-11-11 10:43 |
farm story en restauant | Maitie | iPhone Games | 2 | 17-12-10 11:27 |
Farm Story | Joas | iPhone Games | 3 | 08-10-10 15:43 |
Fans van We Rule en We farm opgelet !! | keymaker | iPhone Apps | 2 | 27-09-10 10:41 |
|
|