We farm! discussie in iPhone Games forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door lgxmkl1 Ik speel het nu ook alweer zo'n anderhalve week. Het blijft ook leuk door de wekelijkse update. Voeg me toe: ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik speel het 4 want heb mn iphone nog geen week en ben al lvl12 dus 16 in1,5 week kan makelijk gewoon veel corn als je niks te doen hebt en veel orders plaatsen dan krijg je veel xp.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Vaak groente kweken/oogsten is wel te doen (en dat geldt ook voor die hartjes) maar om nou de hele dag met de iPad onder mijn arm te lopen.... hoe graag ik het ook zou willen...mijn achterban is er tegen... () |
|
|||
|
|||
add me, Mvkoe ;P
|
|
|||
|
|||
Haha dat heb ik in het begin ook gedaan bij vrienden namen zoals boer of farmer in typen en dan zoveel mogelijk mensen toevoegen (8 pagina's vrienden) en dan orderen!
|
|
|||
|
|||
Op een gegeven moment heb je toch wel genoeg vrienden. 10 pagina's doorsrollen is aardig wat...
|
|
|||
|
|||
Ik heb ook al wat mensen toegevoegd. mijn gebruikersnaam is maikel, voeg me gerust toe!
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Al die followers voeg ik niet allemaal toe anders heb ik straks wel 20 paginas vol friends.... |
|
||||
|
||||
ik speel het ook zowel als WeRule onder dezelfde gebruikersnaam als hier op het forum
|
|
|||
|
|||
Ik speel het sinds vrijdag. Foxy74
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
naldje0172
|
|
|||
|
|||
weet iemand hoeveel procent je minimaal moet hebben om zo'n blue ribbon te krijgen ?
|
|
|||
|
|||
ik ben ook begonnen: candyflipper87
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Mijn record om een blue ribbon te halen is bij 45 en ik heb er ook een x met 65 geen gehaald dus het is ongeveer 45-100 dan maak je kans.
Edit Wat kan ik het beste doen met mojo's denken jullie? Ik denk in ieder geval niet uitgeven aan planten te laten groeien al helemaaal niet aan huizen te laten groeien nou dan blijft er 1 ding over om een ding ervan te kopen in de shop of kan ik dan toch beter iets laten groeien? Laatst gewijzigd door Denbosch; 16-08-10 om 15:00. Reden: Toevoeging |
|
|||
|
|||
Citaat:
maar ook vaak voor planten. |
|
|||
|
|||
|
Labels |
we farm |
Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
We Rule en We Farm praatjes | Ashcat | iPhone Games | 316 | 25-11-11 10:43 |
farm story en restauant | Maitie | iPhone Games | 2 | 17-12-10 11:27 |
Farm Story | Joas | iPhone Games | 3 | 08-10-10 15:43 |
Fans van We Rule en We farm opgelet !! | keymaker | iPhone Apps | 2 | 27-09-10 10:41 |
|
|