We farm! discussie in iPhone Games forum; ( verdwijnt na registratie ) Weet iemand wat het nut is van die hartjes bij die beestjes? Username: xpeek...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Weet iemand wat het nut is van die hartjes bij die beestjes?
Username: xpeek |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Er komt dan zo'n blauw lintje omheen en dan kunnen mensen dat beest bij jou bestellen. Dan doen ze dus pas mee voor business. |
|
|||
|
|||
Iedereen uit dit topic toegevoegd.
Mijn naam is Rockywoman |
|
|||
|
|||
Mijn vriendin speelt ook; jessica1976
Dus voeg maar toe!! |
|
|||
|
|||
Ga het ook maar eens proberen!
|
|
||||
|
||||
Ben ook begonnen met wefarm. Dat kan er nog wel bij
Ik heb zopas een kippenhok gebouwd en dankzij dit topic weet ik waarvoor dat hartje dient. Enfin, blijkbaar kunt ge uw kip ook happy maken door af en toe op het hartje te klikken zonder 'gro' te gebruiken. Maar dan moet ge uw kip wel een klein uur in't oog houden. |
|
|||
|
|||
Ben ook maar begonnen met WeFarm, in ieder geval een stuk stabieler als WeRule,
Ik heb begrepen als je een dier meer kans van slagen wilt geven op de fair, je er dan wel een hele hoop aandacht aan moet geven, . Volgens mijn gevoel moet ik constant mijn game hebben open staan om maar op de hartjes te tikken. Of heeft iemand al een strategie ondenkt hoe dit anders kan. Mijn naam kan wel het zelfde blijven : BoerHenk Greetz |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Als je mijn land bekijkt heb ik enorm veel dieren die blue ribbon winner zijn. Maar die heb ik vooral gehaald in de eerste week na de launch. Toen verschenen die hartjes sneller en haalde je vaak rond 90%. Ik ben er wel achter gekomen dat hoe korter een dier erover doet om mature te worden, er korte posen zitten tussen de hartjes. Dus wanneer je in level 22 een paard neerzet (doet er 25u over). Dan verschijnt om de 5 kwartier zo'n hartje. Dan is het wel te doen. Dus een kip doet er een uur over en dan verschijnt er dus om de 3 minuten een hartje. En gro kopen doe ik zeker niet, dan maar een wat lagere ranking |
|
||||
|
||||
Heb volgens mij iedereen nu toegevoegd BruceSV is mijn nick
|
|||
|
|||
Vandaag eens gaan kijken naar we farm. Gelijk maar gehouden. De applicatie werkt een stuk beter dan we rule .
Ik zag dat een aantal vrienden die ook we rule spelen, ook we farm spelen. Dit maakt een maakt de start van het spel wat makkelijker. plus+: waardta |
|
|||
|
|||
Voeg me toe aub caatje69
Zeer verslavend weer! |
|
|||
|
|||
Ik ook, voeg maar toe: nelis23
|
|
|||
|
|||
Vaag vaag vaag.... Sinds een paar uur heb ik 2 schapen in 1 hok. Dacht dat als ie volgroeid was, het wel zou verdwijnen, maar ik kreeg ook nog eens een strikje/ lintje toen ik het schaapje naar de fair bracht. Ik heb dus nu een hok met 2 volgroeide schapen en 2 strikjes op het hok.
Heeft iemand dit eerder gezien ? Is dit een bug of is het een verborgen cheat ofzo? Greetz neo634 Laatst gewijzigd door keymaker; 11-08-10 om 22:22. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
2 schapen in 1 hok? Hmm, nog niet gezien.. Ik speel het 3 dagen ben al lvl 10!
Naam: Rogier60 voeg allemaal toe en order dingen bij mij haha! |
|
|||
|
|||
Ik kom ineens de applicatie niet meer in.
Hij geeft aan de de game geupdated is en dat ik hem opnieuw moet opstarten. Heb dit al diverse malen gedaan maar het werkt niet. Ook de telefoon herstarten werkt niet. Iemand anders ook last van? |
|
|||
|
|||
Ik speel het nu ook alweer zo'n anderhalve week. Het blijft ook leuk door de wekelijkse update.
Voeg me toe: UtrechtCentraal |
|
|||
|
|||
voeg me toe:
naldje0172 |
Labels |
we farm |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
We Rule en We Farm praatjes | Ashcat | iPhone Games | 316 | 25-11-11 10:43 |
farm story en restauant | Maitie | iPhone Games | 2 | 17-12-10 11:27 |
Farm Story | Joas | iPhone Games | 3 | 08-10-10 15:43 |
Fans van We Rule en We farm opgelet !! | keymaker | iPhone Apps | 2 | 27-09-10 10:41 |
|
|