We farm! discussie in iPhone Games forum; ( verdwijnt na registratie ) Ja ik heb nu alles op 0 staan behalve mijn crops maar je krijgt nog steeds een bericht als iemand iets bestelt alleen geen bericht ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ja ik heb nu alles op 0 staan behalve mijn crops maar je krijgt nog steeds een bericht als iemand iets bestelt alleen geen bericht als iemand iets bestelt heeft en dat klaar is.. Ik denk dat ik mn push notificatie's maar uit ga zetten..
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Chat topic voor We Farm en We Rule!
Hoi, voor alle mensen die willen kletsen, mopperen, tips en trucs geven over deze 2 games kunnen terecht in het forum onderdeel CHAT in het hierboven genoemde topic.
Misschien dat de moderatoren de toekomstige posten die hier niet van toepassing zijn daar naar toe willen verplaatsen? Mocht dat teveel werk zijn dan proberen we zelf wel de mensen daar naar toe te verwijzen. Zo blijft dit onderdeel van App Store waarvoor het bedoeld is. |
|
|||
|
|||
Ik heb de push notifications zowiezo uitstaan bij de meeste apps omdat dit best irritant is vooral snachts want dan kun je hem beter in flight-mode zetten
Dat crashen is trouwens sinds de nieuwe toevoegingen van de bbq en flamingo's dus ik denk dat er iets fout is gegaan met het schrijven van deze code's. Zal wel weer een uppie komen. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Ben steeds meer een fan aan het worden van We Farm, je moet echter wel wat geduld hebben als je geen geld wilt uitgeven aan Gro...
Je kunt mij toevoegen als vriend: twomore2 Laatst gewijzigd door 2more; 31-08-10 om 13:39. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Stom van mij, zie mijn edit in mijn vorige post.
|
|
|||
|
|||
Oké, welkom en je bent toegevoegd altijd leuk een nl speler erbij.
Ik ben op We Farm Ashcat4me en mocht je gewoon wat willen kletsen over de game dan kan je terecht in het forum topic Chat/We Rule en We Farm praatjes. |
|
|||
|
|||
Jij bestelt best wel vaak bij mij vaste klanten korting
|
|
|||
|
|||
ik heb mijn push aanstaan in wefarm zelf. dus per actie zeg maar. Ik heb bij instellingen de push aanstaan van wefarm, maar ik heb nog geen een berich gekregen.... snap er niks van.. wie kan me helpen???
owja en voeg me maar toe als jullie willen.... mandyrichard1 Laatst gewijzigd door mandyrichard; 01-09-10 om 15:50. |
|
|||
|
|||
Voeg allemaal Casperge ook maar toe, ik heb een groot deel van jullie zojuist toegevoegd...
|
|
|||
|
|||
Hallo iedereen
Ik speel ook sinds kort we farm,vind het wel grappig,ik heb jullie allemaal toegevoegt. Jullie kunnen mij en mijn vriendin ook toevoegen: Marretje1967 Ann1977 |
|
|||
|
|||
Tsja, na We rule, toch ook maar beginnen hieraan dan, naam is hetzelfde: Krusko
|
|
|||
|
|||
Ik speel op Facebook Farmville, maar dat kan je niet op de IPhone spelen. Is dit net zoiets? Ik zal me er eens in gaan verdiepen....
|
|
|||
|
|||
Ik zal je vertellen: dit is een spel van ngmoco en vele malen beter en interessanter dan farmville. Die had ik na 10 minuten al verwijderd.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Af en toe nog een storing, maar ik schiet niet erg op.
Voeg mij aub toe riny0 en ook mijn dochter pscholp |
|
|||
|
|||
we farm op ipod touch
ik speel we farm op mijn touch, met af en toe een uitval.
Ik zou nog wel enkele medespelers willen toevoegen. Dus voeg mij aub toe. riny0 en mijn dochter pscholp |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
Labels |
we farm |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
We Rule en We Farm praatjes | Ashcat | iPhone Games | 316 | 25-11-11 10:43 |
farm story en restauant | Maitie | iPhone Games | 2 | 17-12-10 11:27 |
Farm Story | Joas | iPhone Games | 3 | 08-10-10 15:43 |
Fans van We Rule en We farm opgelet !! | keymaker | iPhone Apps | 2 | 27-09-10 10:41 |
|
|