We farm! discussie in iPhone Games forum; ( verdwijnt na registratie ) voeg me toe : spitfire1990...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
voeg me toe : spitfire1990
|
|
|
|||
|
|||
en voeg mij ook maar toe: pascal2007
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik speel ook nog maar een paar dagen en zit al in level 17 geloof ik? misschien al wel verder. Veel vrienden wil helpen ben ik druk mee bezig nu en vaak je akkers volgooien. eerst mais daarna zonnebloemen dan sla... op een gegeven moment vervallen sommige gewassen en komen er andere voor terug. voeg mij toe: pascal2007 |
|
|||
|
|||
Citaat:
Snelst verdien je met gewassen. Dus daar kun je het het beste aan besteden. Gro is er enkel om het spel te versnellen. Wat zijn we toch allemaal hebberig we willen meer meer meer meer meer... Blijft leuk |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik gebruik wel mojo.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
ok jullie staan er allemaal in
Foxy74 |
|
|||
|
|||
Citaat:
Het doel van een bezoek aan een bevriende farmer is dat je er wat "koopt", en zij dat ook bij jou gaan doen waardoor je meer geld krijgt om dingen te kopen voor je eigen uitbreiding van je boerderij. |
|
|||
|
|||
Hahaha iemand de nieuwe update al eens bekeken? Het is nu mogelijk om een woonwagenkamp aan te leggen. En een blackberry plant te planten terwijl je op je iphone speelt. Hmmmm
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik zie nergens een woonwagenkamp hoor. |
|
|||
|
|||
Nee hoor, de iPhone en de iPadversie zijn in dat opzicht hetzelfde. Ik weet ook niet waar Denbosch de woonwagens vandaan tovert, de nieuwe update bij mij is een vistent en de blackberryplant. Wel leuk dat er iedere week zo'n update wordt geleverd door de ontwikkelaar...
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Edit Heeft ie gelijk ook nog ik keek even te snel en het leek net zon oude verrijbare woonwagen van hout. Foutje moet kunnen toch? Laatst gewijzigd door Denbosch; 18-08-10 om 00:28. Reden: Toevoeging zonder dubbelpost. |
|
|||
|
|||
Hahaha, geen probleem, je hebt ook wel een beetje gelijk, het heeft wel wat weg van zo'n ouderwetse woonwagen...
|
|
|||
|
|||
Denk dat ik een fout heb gemaakt
Probeer eens vosje74 |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Toch ook maar eens uitproberen..
Toe te voegen => Macer77 Laatst gewijzigd door M@cer; 18-08-10 om 21:07. |
|
|||
|
|||
Zat net eens te kijken in de leaderboards en wat mij opviel is dat er 1 persoon ineens instaat die bij We Rule ook al in de top 10 staat. Khalifa 67.
Aan dergelijke mensen verdiend ngmoco goed aangezien op dat land wel 50 tractoren staan ofzo. Dat is alleen mogelijk mbv Gro in deze tot nu toe korte tijd sinds de release van we farm. Dankzij deze mensen krijgen wij onze updates. hulde!! Ik heb de tijd, dan maar ietsje lager in de leaderboard |
Labels |
we farm |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
We Rule en We Farm praatjes | Ashcat | iPhone Games | 316 | 25-11-11 10:43 |
farm story en restauant | Maitie | iPhone Games | 2 | 17-12-10 11:27 |
Farm Story | Joas | iPhone Games | 3 | 08-10-10 15:43 |
Fans van We Rule en We farm opgelet !! | keymaker | iPhone Apps | 2 | 27-09-10 10:41 |
|
|