cydia discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi ik heb nu Cydia gedownload via limera1n. alleen wat kun je er eigenlijk allemaal mee? ik heb winterboard en weet dat je daarmee het ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
cydia
Hoi
ik heb nu Cydia gedownload via limera1n. alleen wat kun je er eigenlijk allemaal mee? ik heb winterboard en weet dat je daarmee het thema kan instellen en dat je met sdssettings procenten voor batterij en datum in die balk kan zetten. nou wil ik weten wat je allemaal met cydia kan en met winterboard en of je ook kunt instellen in die bovenste balk dat er in plaats van iPod iNick staat. Alvast bedankt! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Als je iets meer gezocht had ipv gevraagd had had je al die antwoorden al kunnen via google. Ik stel dan ook voor 't ff te googlen.
In kort: Cydia is een soort appstore maar dan uitgebreider en ja dat kan.
|
||||
|
||||
Om ipod te verandere naar inick, moet je MakeItMine downloaden via Cydia.
|
|
||||
|
||||
Allereerst van harte welkom op het iPhone-forum.
Dit forum is voorzien van een uitstekende zoekfunctie en zeer uitgebreide Wiki (Begrippen | Handleidingen). Ik verzoek je dan ook vriendelijk deze te gebruiken. Voor jouw probleem had je bijvoorbeeld dit topic kunnen gebruiken. Omdat deze vraag/vragen al meerdere keren aan bod is/zijn gekomen, sluiten we deze discussie. // Slotje
iPhone 2G UK iOS 3.1.3 Jailbreak by RedSn0w / iPhone 4 32GB iOS 4.2.1 Jailbreak by RedSn0w MacBook Pro 15,4" OSX 10.6.6 / iMac 20" OSX 10.6.6 / iPad 3G 32GB iOS 4.2.1 Stuur me geen privé-berichten met vragen, ik negeer ze. Gebruik liever de zoekfunctie en de Wiki (Begrippen|Handleidingen)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
CyDelete: Cydia apps vanaf je SpringBoard verwijderen [Cydia] | iMario | Jailbreak apps en thema's | 21 | 14-07-12 10:03 |
3.0 Cydia iphone 1ste gen Cydia error... | Krideri | Jailbreak apps en thema's | 8 | 29-06-09 14:15 |
FW 3.0: In Cydia juiste repo aanpassen bij geen Cydia-updates | Buur | Jailbreak apps en thema's | 47 | 27-06-09 12:34 |
|
|