Summerboard FW1.1.4 discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Goedeavond, Ik lijk een nieuweling op het forum.. echter al vanaf versie 1.0.2 naar 1.1.4 gegaan zonder al te veel problemen met dank aan alle ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Summerboard FW1.1.4
Goedeavond,
Ik lijk een nieuweling op het forum.. echter al vanaf versie 1.0.2 naar 1.1.4 gegaan zonder al te veel problemen met dank aan alle informatie hier te vinden op het forum Ik heb een vraagje weet iemand of er al een summerboard versie voor de 1.1.4 uit is, zoja bij welke source kan ik deze downloaden? Namelijk als ik de summerboard in Installer -> System pakt geeft mijn iPhone de melding dat FW 1.1.3 required is. Ik hoor het wel Thnx |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Verplaatst naar: Native iPhone-applicaties
Hij is nog niet uit. Ik heb wel een workaround gevonden waarmee je de vorige summerboard wel kon installeren, maar dan werkte het programma niet. Dit zullen ze waarschijnlijk aan het uitzoeken zijn. Misschien moet je wat meer geduld betrachten, want niet alles doen die mensen (die alles in hun vrije tijd doen) in 1 dag.
Het grootste voetbalforum van Nederland Laatst gewijzigd door Nikooos; 29-02-08 om 00:18. |
|
||||
|
||||
Ik heb zelfs nadat ik summerboard handmatig probeerde te installeren een probleem erbij gekregen. Dus ik moest weer restoren toen.
Origineel: iPhone US 1.0.2 OTB BL3.9 | Huidige firmware: 3.X | Bootloader: 3.9 | Baseband: 04.05.04_G Zoek in de WIKI voor 99% van alle antwoorden. Op persoonlijke berichten met vragen over de iPhone reageer ik niet. Gebruik hiervoor het forum. Ik ben geen helpdesk. |
|
|||
|
|||
Ik begrijp dat niet alles binnen 1 dag ontwikkelt kan worden, maar mijn zoektocht naar de 1.1.3 summerboard die in het begin uitkwam was ook een zoektocht, omdat op mijn zoek termen in de zoekfunctie niet altijd het gewenste resultaat naar voren komt..
Maar ik wacht geduldig af De FW1.1.4 werkt in ieder geval perfect voor de rest, alleen het geluid is weg als ik menu's open maar dat vind ik eigenlijk alleen maar fijn... |
|
||||
|
||||
Nouw ik was daar ook op zoek. toen heb ik dit gevonden
ok I got a fix for Summerboard in 1.1.4 - add this repo: repo.ispazio.net (I've known it for a while and its great, always has new stuff and cool themes) - install "1.1.4 summerboard patch" - Home buttom - Install summerboard - home buttom - unninstall the patch - Home buttom - even weer op nieuw dan moet het werken (bij mij wel. ik heb ergens gelezen waar het niet is gelukt??) succes!
|
||||
|
||||
JA die optie werkte bij mij ook niet en ik wacht wel op een echte release.
|
|
|||
|
|||
Bij mij werkt het ook niet.. tenminste hij voegt wel mijn themes toe aan smb prefs maar er gebeurd niets als ik ze selecteer. Alleen de standaard themes veranderen.. opzich wel vreemd
hmm ik zie nu dat hij het wel doet, alleen bij een van de themes werkte het niet! thanks for the repo btw. |
|
||||
|
||||
Ik had ook dat deze oplossing niet werkte. Daarom had ik een topic van Laika hierover meteen op slot gegooid, maar bij laika werkt dit blijkbaar wel en bij hans dus ook.
Zo nog maar een keertje proberen dan. Jammergenoeg hier op mijn werk geen wireless dus het kan ff duren edit: Na een complete reboot van de telefoon, na het installeren van het eerste theme, werkt het inderdaad wel. Kan weer naar hartelust thema's instellen. Jammergenoeg eerst nog 8 uur werken voordat ik mijn oude vertrouwde theme er weer op kan zetten Laatst gewijzigd door Nikooos; 29-02-08 om 10:38. |
|
|||
|
|||
Summerboard op 1.1.4
Is het iemand al gelukt om Summerboard te installeren op 1.1.4 en wel te verstaan na een 1.1.4 restore?
De source die ik gebruik conrtroleerd of versie 1.1.3 geinstalleerd staat dus krijg hem niet geinstalleerd. Toen ik hem handmatig geinstalleerd heb crashte mijn iPhone (opstarten tot apple symbool verder kwam hij niet). Dus heb Summerboard maar weer manueel verwijderd. Voor zover ik de opmerkingen betrefende 1.1.4 gelezen heb zou er geen reden zijn waarom Summerboard (1.1.3) niet zou kunnen werken onder 1.1.4. |
|
||||
|
||||
//Samengevoegd. De methode in post #5 heeft prima voor mij gewerkt.
|
|
|||
|
|||
Sorry had niet in native applications gezocht...
Maar ik heb de originele installatie van nullriver in mijn eigen repo gezet met de wijziging dat er gecontrolleerd wordt op 1.1.4 ipv 1.1.3 en dat werkt prima. |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Source voor Summerboard zonder 1.1.3 controle
Als je onderstaande source toevoegt in je installer krijg je een nieuwe categorie ControlSje-Apps. Hier kun je de originele Summerboard versie 3.1-1 installeren die voor versie 1.1.3 geschikt was. Het enige dat verandert is dat de controle voor het installeren nu op versie 1.1.4 staat en je dus kunt installeren. Ik heb hem geinstalleerd en hij werkt 100% bij mij.
hxxp://www.xs4all.nl/~smagyar/repo/smb.xml (xx vervangen door tt) ps. Sorry voor de lange en lastige source naam...en als je spellings controle hebt zorg dat je dan correct corrigeert...ik heb ook zelf de source 3 x verkeert ingetyped Laatst gewijzigd door ControlSje; 01-03-08 om 15:38. |
|
||||
|
||||
@ ControlSje, Geweldig...dank je
Laatst gewijzigd door Celf; 01-03-08 om 17:24. |
|
||||
|
||||
Het is idd mogelijk dat je na de patches/fixes je iPhone 'opnieuw moet opstarten'. Ik zat met vraagtekens boven me kop waarom ik maar geen theme/wallpaper kreeg voorgeschoteld.
|
|
|||
|
|||
Summerboard werkt wel op 1.1.4!
Hallo jongens en meisjes,
Ik heb Summerboard geinstalleerd via de methode van Laika666 en het werkt als een zonnetje. Wel precies de volgorde volgen zoals hij aangeeft. Als je Summerboard voor de fix zou installeren, gaat het fout denk ik.... Verder was het restoren naar 1.1.4 een fluitje van een cent, dankzij Zibri! Fantastisch werk doet die gozer toch.... Groeten, Rob |
|
|||
|
|||
Heb net de patch van iSpazio (door Laika666 opgemerkt) bekeken en wat deze doet is het /System/Library/CoreServices/SystemVersion.plist bestand vervangen zodat de installer denkt dat het om een 1.1.3 iPhone gaat. Dit zou moeten werken omdat de normale installatie van Summerboard controlleerd op 1.1.3. Maar je moet niet vergeten om de patch te uninstallen, anders blijft de installer denken dat het een 1.1.3 iPhone is. Ik weet niet waar dit bestand verder nog gebruikt wordt. De oplossing die ik eerder aanbied veranderd niets aan de iPhone maar de installatie doet een check op 1.1.4 in plaats van 1.1.3.
Laatst gewijzigd door ControlSje; 02-03-08 om 00:09. |
|
||||
|
||||
dat is (in essentie) toch gewoon hetzelfde controlsje? behalve dan dat jouw source geen updates ondersteund en die van ispazio wel (je installeert vanuit de standaard installer source voor smb)
sorry maar ik doe ispazo
Maybe fun is just fragments of existence with better packaging. Laatst gewijzigd door sjowol; 02-03-08 om 04:23. |
|
|||
|
|||
Ik heb gewoon summerboard langs de installer en system geinstalleerd en geen probleem....
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Probleem met downgrade iPhone firmware 2.0 naar FW1.1.4 | Dennis² | Archief | 1 | 07-08-08 14:55 |
Aanpassing unlock guides i.v.m. FW1.1.3 | Fresh | Unlock [archief] | 10 | 10-02-08 22:01 |
Kan datum en tijd niet aanpassen op fw1.0.1. | eric.soul | iPhone algemeen | 16 | 24-12-07 00:06 |
Krijg mn iPhone niet verder dan fw1.0.1 | eric.soul | Unlock [archief] | 3 | 17-12-07 17:30 |
Kan datum en tijd niet aanpassen op fw1.0.1. | eric.soul | iPhone algemeen | 0 | 16-12-07 21:27 |
|
|