Summerboard FW1.1.4 discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door scorpioking Ik heb gewoon summerboard langs de installer en system geinstalleerd en geen probleem.... same here, heb hem ook via installer ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Dat zal er mee te maken hebben dat Summerboard sinds vandaag (gisteren?) een update heeft gehad, waardoor ie nu ook zonder extra handelingen onder 1.1.4 te installeren is. Ik had het nog op de hierboven beschreven manier gedaan (werkte perfect) en kreeg vanmorgen de update nl.
|
|||
|
|||
Goed nieuws dat hij nu op de originele manier geinstalleerd kan worden. Kan ik mijn source verwijderen...
@sjowol, ik dacht dat omdat ik de originele installatie gebruikte met dezelfde indentifiers en ook dezelfde sources dat de updates wel ondersteunt zouden worden. Of is de repo waar de installatie op staat ook van belang? Laatst gewijzigd door ControlSje; 02-03-08 om 14:19. |
|
|||
|
|||
Als ik sommige themes installeer via installer dan komen ze niet in het keuzemenu van Summerboard te staan. Vaag.
Iemand anders hier ook problemen mee of een idee waar dit aan kan liggen? |
|
|||
|
|||
Citaat:
https://forum.iculture.nl/f8/ap...html#post53765 |
|
||||
|
||||
Kan het dat summeboard niet meer in var/root/Libray/Summerboard staat?
Want ik wil een zelf gemaakt thema neerzetten via SSH, maar ik vind de map niet meer naar waar deze moet. EDIT: gevonden staat in var/mobile/libary/Summerboard. EDIT2: De icons werken wel niet. Even checken hoe dat komt. x, sacul Laatst gewijzigd door sacul; 02-03-08 om 18:15. |
|
|||
|
|||
Ispazio
Ik had net wat doms gedaan met installeren en mijn Iphone weer moeten restoren in Itunes. Werkt nog steeds als een zonnetje met Zibri's methode!
Het is me opgevallen dat de 114 Summerboard patch op Ispazio vervangen is door een algehele 1.1.4 Compatibility Patch. Dit betekent dus dat alle programmaatjes, die voor 1.1.3 gemaakt zijn, ook kunnen runnen op 1.1.4! Goed nieuws dus voor mensen die problemen hebben met programmaatjes die niet meer werken op 1.1.4! Wel steeds de methode aanhouden, zoals die door Laika666 is aangegeven. Dit is dus niet meer alleen een "Summerboard"- onderwerp. Misschien een ander topic? Groet, Rob |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
||||
|
||||
Citaat:
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Probleem met downgrade iPhone firmware 2.0 naar FW1.1.4 | Dennis² | Archief | 1 | 07-08-08 14:55 |
Aanpassing unlock guides i.v.m. FW1.1.3 | Fresh | Unlock [archief] | 10 | 10-02-08 22:01 |
Kan datum en tijd niet aanpassen op fw1.0.1. | eric.soul | iPhone algemeen | 16 | 24-12-07 00:06 |
Krijg mn iPhone niet verder dan fw1.0.1 | eric.soul | Unlock [archief] | 3 | 17-12-07 17:30 |
Kan datum en tijd niet aanpassen op fw1.0.1. | eric.soul | iPhone algemeen | 0 | 16-12-07 21:27 |
|
|