Apps in 114 discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) ok ik heb het dus eindelijk gedaan... Zit op 1.1.4 Kan wiebelen en all maar wel wat problemen met veelgebruikte apps... Hier mijn lijstje van ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Apps in 114
ok ik heb het dus eindelijk gedaan... Zit op 1.1.4
Kan wiebelen en all maar wel wat problemen met veelgebruikte apps... Hier mijn lijstje van probleem apps - RSS krijg ik maar niet aan de praat, iemand een idee hoe? - SMSD ooknie maar zag ik een fix voor... Symlink maken. Hou ik niezo van - CallD idem alleen geen oplossing voor? - iPhysics eindelijk aan de praat met de bossfix en de hele mobile map maar - chowned -R (dit moet vanuit de pc, mobile terminal en installer hebben geen root rechtten las ik - term vt100 ook rechtten zetten en dan nog iets wat op mmi stond uiteindrlijk werkt het - summerboard werkt als je ff je fw naar 113 zet - customize ook Dus ik zit nog vooral met RSS... Iemand daar al een fix voor gevonden? Zal wel weer met safari rechtten te maken hebben maar waar zet ik die Ik zal de rest van de lijst met fixes proberen te updaten
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Ik heb de laatste summerboard erop gezet van bij recent packages,maar als ik van teme wil veranderen,komt hij naar slide to unlock en is niets verandert...
Is dit het probleem dat jij aangaf met teruggaan naar 1.1.3 of zit er iets ander achter? |
|
||||
|
||||
nee ik bedoelde de installfix (je systeem laten aangeven dat je 113 draait zodat 113 apps op 114 installeren)
jouw probleem klinkt ernstiger... Wel gereboot na install? |
|
||||
|
||||
jaja,maar had net hetzelfde in 1.1.2,als je op restart springboard drukt dan wordt het blauw en dat betekent dat het niet werkt...
EDIT:Je had toch gelijk het was die restart,probeerde hem zonet uit te zetten en het spinning wheel bleef gedurende ongeveer 20 sec draaien wat mij wel erg lang leek maar plots ging hij weer uit en nu wordt er wel aangepast maar nog niet alle icoontjes... Laatst gewijzigd door Stibou; 02-03-08 om 20:09. |
|
||||
|
||||
Toch naar 114 sjowol ?
Origineel: iPhone US 1.0.2 OTB BL3.9 | Huidige firmware: 3.X | Bootloader: 3.9 | Baseband: 04.05.04_G Zoek in de WIKI voor 99% van alle antwoorden. Op persoonlijke berichten met vragen over de iPhone reageer ik niet. Gebruik hiervoor het forum. Ik ben geen helpdesk. |
|
||||
|
||||
Ik krijg iPhysics ook niet aan de praat. Krijg geen mappen installed.
Sjowol, hoe heb je precies die chowned uitgevoerd? |
|
||||
|
||||
ik heb een "hardcore" chown gedaan.. ik dacht F*ck it, wat kunnen mij die permissies schelen dus heb via de ssh terminal (chown gaat niet in vt100?) dit commando gedaan:
Citaat:
hierna deden een hoop apps het weer.. maar verder weet ik niet of het heel verstandig is (alhoewel ik niet zou weten waarom niet) van mij mag iedereen alle rechtten hebben maar ok... verder moest ik voor iphysics dus eerst alle levels installen, dan de bigboss patch draaien en dan in iPhysics ALLES naar 755 chmodden maar hoe ik RSS aan de praat krijg vraag ik me nou nog steeds af! |
|
||||
|
||||
Citaat:
Oh ja, repo vind je hier: http://repo.ispazio.net
|
||||
|
||||
ja ik zag het ook.. toen ik al 3/4 was met alles 1 voor 1 installeren
|
|
|||
|
|||
PhotoDail
Wie heeft ook een probleem met PhotoDail na update 1.1.4 ?
Vreemd is dat alle app's prima werken alleen deze niet. krijg alleen het introscherm te zien,maar zonder de bekende tekst Buy en Demo, daarna sluit het prog. Ligt dit aan de nieuwste versie of aan 1.1.4? |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
ik zou het juist op een volle doen.. zodat allenieuwe mapjes meegepakt worden
(maar zoals ik al zei, geen idee hoe slechht dit is.. ik heb nog geen problemen ondervonden...) alleen die RSS (waar ik eigenlijk dit topic voor geopend heb) doet het nogsteeds niet |
|
|||
|
|||
met RSS heb je het over MobileRSS neem ik aan? Ik heb eigelijk altijd al problemen gehad met RSS. Als er te veel nieuwe items waren vertikte MobileRSS het gewoon.
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
welke installfix? try bigboss.... (iphyics)
en rss gaat er dan maar af denk ik.. jammer |
|
|||
|
|||
Hye all,
Is het misschien een idee om een topic aan te maken met programma's uit de Installer die werken zonder al teveel fratsen uit te halen (zoals chmodden en dergelijke)?? Ik kan me voorstellen dat de (met respect) freaks het een uitdaging vinden om alles werkend te krijgen maar voor de wat minder "gifted" people zou het mooi zijn als er een overzicht is met progs die werken zonder geouwehoer |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Ik kan op een of andere manier niet mijn weathericon aanpassen in 1.14. Kan helemaal niet in de map van weatherapp komen met winscp. In 1.13 kon ik hem zelf aanpassen :S
|
|
||||
|
||||
WaetherFIX uit installer helpt!
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
source ifoneguide.nl/114 | gmlens | Jailbreak apps en thema's | 3 | 07-05-08 13:21 |
ifoneguide.nl/114 offline | Emiel Janson | Archief | 2 | 29-04-08 19:05 |
h t t p://ifoneguide.nl/114 | Hosep | Archief | 1 | 13-04-08 11:29 |
|
|