Screenshots via Dock 2.06 op 1.1.3? discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Wat gebruiken jullie om screenshots van de iPhone op 1.1.3 of hoger te maken? Dock 2.0.6 kan wel worden geïnstalleerd, maar de screenshots die je ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Screenshots via Dock 2.06 op 1.1.3?
Wat gebruiken jullie om screenshots van de iPhone op 1.1.3 of hoger te maken?
Dock 2.0.6 kan wel worden geïnstalleerd, maar de screenshots die je maakt zijn nergens terug te vinden. Is dat een rechtenverhaal onder 1.1.3 en zoja, hoe verhelp je dat? Thanks René |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Screenshot van robota werkt wel. Bekijken ervan op de iphone werkt niet, maar de plaatjes kun je wel bekijken nadat je ze eraf hebt gehaald met winscp. Ik laat ze dan tussen mijn foto's zetten.
Origineel: iPhone US 1.0.2 OTB BL3.9 | Huidige firmware: 3.X | Bootloader: 3.9 | Baseband: 04.05.04_G Zoek in de WIKI voor 99% van alle antwoorden. Op persoonlijke berichten met vragen over de iPhone reageer ik niet. Gebruik hiervoor het forum. Ik ben geen helpdesk. |
|
|||
|
|||
Heb net Dock ook geinstalleerd op een 1.1.4 iPhone. Ik moest eerst een foto maken zodat er een filmrol wordt aangemaakt in foto's als ik nu een screenshot maak komen ze in deze filmrol te staan.
De owner van /private/var/mobile/Media/DCIM is mobile bij mij Laatst gewijzigd door ControlSje; 03-03-08 om 10:46. |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Zou het feit dat je de screenshots niet kan bekijken dan te maken hebben met rechten?
|
|
|||
|
|||
Zou kunnen dat het met rechten te maken heeft, maar daar heb ik niets aan gewijzigd. Wat ik wel gewijzigd heb, is dat ik geen /private/var/root meer heb en in plaats daar van heb ik een symlink naar /private/var/mobile gemaakt. Ik heb dit gedaan omdat een aantal aplicaties er nog steeds van uitgaan dat alles met de root account gestart wordt terwijl dat sinds 1.1.3 de mobile account geworden is. Op deze manier heb ik al een tal van problemen kunnen voorkomen cq opgelost.
Het zou zomaar kunnen zijn dat de screenshots in /private/var/root/Media/DCIM geplaats worden terwijl de foto applicatie ze ophaalt uit /private/var/mobile/Media/DCIM. Ik kan dit niet meer controleren want ik heb de root versie niet meer, zijn in mijn geval dezelfde folders. Laatst gewijzigd door ControlSje; 03-03-08 om 12:26. |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Code:
mv /var/root /var/root_backup ln -s /var/mobile /var/root Ik hoop dat bovenstaande duidelijk is. En mocht het niet lukken kun je altijd de symlink verwijderen en de backup terug zetten. |
|
||||
|
||||
Bij mij kan ik die wel bekijken, worden opgeslagen in de map /tmp (heb ik gekozen) en kan die dan door middel van view bekijken en mailen.
|
|
|||
|
|||
heel handige app om screenshots te nemen: "capture"
repo.digitalagua.com ts worden opgeslagen in filmrol zeker proberen! |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Had gisteren even Screenshot geinstalleerd en deze de afbeeldingen laten opslaan in een nieuwe map in de DCIM map. Nu aangezien ik momenteel even niet over Wi-Fi beschik wou ik deze foto's met behulp van Iphonebrowser even naar PC kopieren. Echter krijg ik telkens een foutmelding en ik kan deze niet kopieren, andere foto's lukt wel op deze manier. Iemand een oplossing eventueel ?
|
|
||||
|
||||
iemand deze al geprobeerd van het dev team?
HowTo: Take screenshots using built-in SpringBoard hidden feature - Hackint0sh he deze geprobeerd en werkt goed druk je homebutton in en maak een afbeelding door dan je mute knop(knop om je geluid op of af te zetten,knopje links van je iphone) naar beneden of naar beven te schakelen je screenshots worden onmiddelijk op je filmrol gezet je hebt er dan ook nergens een app icon van staan op je springbord
at your service Laatst gewijzigd door truckdiver; 19-03-08 om 10:23. |
|
||||
|
||||
Yep, die gebruik ik nu ook.
Ideaal, want het is namelijk al een ingebouwde feature van de iPhone die enkel geactiveerd hoefde te worden (door een boolean value op true te zetten). |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Citaat:
kan ze ook perfect importeren in iphoto (is wel MAC natuurlijk ) |
|
||||
|
||||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: Update 5 icon Dock nu volledige Dock kwijt... | rubenhvt | Jailbreak | 0 | 07-05-10 17:18 |
3G op dock wel, zonder dock niet | laika666 | iPhone algemeen | 2 | 21-09-08 17:30 |
ipod touch dock (new style dock) in 1.1.3 | hsl | iPhone algemeen | 3 | 10-02-08 23:28 |
|
|